Оцінка ефективності організаційних стратегій

Автор(и)

  • Mohammad Heydari Нанкінський університет науки і техніки
  • Zhou Xiaohu Нанкінський університет науки і техніки
  • Kin Keung Lai Університет Шеньчжень, Коледж економіки
  • Zheng Yuxi Східно-китайский педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.82.14615

Ключові слова:

оцінка ефективності, збалансована система показників, страхування, чотиривимірні вимірювання

Анотація

Постановка проблеми: стаття доповнює попередні дослідження і фокусується на методах оцінки ефективності. Крім того, слід зазначити, що в цьому дослідженні розглядається збалансована система показників. Модель збалансованої системи показників з чотирма вимірами життєво важливих фінансових, внутрішніх процесів, клієнтів, навчання і зростання намагається контролювати короткострокові операції організації з її довгостроковим баченням і стратегіями. Тому організація фокусується на ключових показниках ефективності в рамках цілей. Мета: в статті робиться спроба визначити детермінанти для пошуку оцінки ефективності впливу організації з допомогою методу збалансованих показників в результатах діяльності організації. Вхідні дані: в дослідженні використовувалося анкетування, яке включає в себе 28 питань, і для кожної картки балансу розглядається 7 балів. Також слід вказати, що дані є результатом опитування 60 осіб. Методи: в дослідженні використовувалося програмне забезпечення Mini-Tab для обчислення значень z і p-значення зі значним рівнем 0,05 для 28 питань. Якщо припущення на значущому рівні становить 0,05, ми приймаємо інакше, і страхова організація між 10-30 роками проектує стратегічні цілі. В середньому 6 вважається за перевірку гіпотез. Результати: результати дослідження гіпотези показують, що допущення H1 є прийнятним. Іншими словами, ми можемо сказати, що всі чотири аспекти збалансованої оціночної карти: фінансові, клієнтські, внутрішні процеси та перспективи зростання і навчання призводять до досягнення цілей стратегії організації. Висновок: у відношенні згаданих випадків можна сказати, що страхова компанія досягла своїх цілей, і доречна функція вирівнювання по чотирьох напрямках.

Біографії авторів

Mohammad Heydari, Нанкінський університет науки і техніки

PhD student

Zhou Xiaohu, Нанкінський університет науки і техніки

Professor

Kin Keung Lai, Університет Шеньчжень, Коледж економіки

Professor

Zheng Yuxi, Східно-китайский педагогічний університет

Professor

Посилання

Parizhgar, Mohammad Mehdi, "A Study of Performance Evaluation of Large-Scale Projects with a Balanced Scorecard Approach (Case of Dam Construction Projects)," 6th International Management Conference, 2010.

Flin, R. (2018). Enhancing Safety Performance: Non-technical Skills and a Modicum of Chronic Unease. Beyond Safety Training: Embedding Safety in Professional Skills. C. Bieder, C. Gilbert, B. Journé and H. Laroche. Cham, Springer International Publishing, pp. 45-58. https://doi.org/10.1007/978-3-319-65527-7_6

Bambara, L. M., Ager, C., & Koger, F. (1994). The effects of choice and task preference on the work performance of adults with severe disabilities. Journal of Applied Behavior Analysis, 27, pp. 555-556. doi:10.1901/jaba.1994.27-555. https://doi.org/10.1901/jaba.1994.27-555

Cobigo, V., Morin, D., & Lachapelle, Y. (2009). A method to assess work task preferences. Education and Training in Developmental Disabilities, 44, pp. 561-572.

Cole, C. L., Davenport, T. A., Bambara, L. M., & Ager, C. L. (1997). Effects of choice and task preference on the work performance of students with behavior problems. Behavioral Disorders, 22, pp. 65-74. https://doi.org/10.1177/019874299702200203

Lancioni, G. E., O'Reilly, M. F., Campodonico, F., & Mantini, M. (1998a). Mobility versus sedentariness in task arrangements for people with multiple disabilities: An assessment of preferences. Research in Developmental Disabilities, 19, pp. 465-475. https://doi.org/10.1016/S0891-4222(98)00018-3

Lancioni, G. E., O'Reilly, M. F., Campodonico, F., & Mantini, M. (1998b). Task variation versus task repetition for people with profound developmental disabilities: An assessment of preferences. Research in Developmental Disabilities, 19, pp. 189-199. https://doi.org/10.1016/S0891-4222(97)00051-6

Lancioni, G. E., O'Reilly, M. F., Cognini, I., & Serenelli, S. (2001). Cooperative task performance and preferences of people with multiple disabilities. Perceptual and Motor Skills, 92, pp. 1199-1201. https://doi.org/10.2466/PMS.92.3.1199-1201

Lancioni, G. E., O'Reilly, M. F., & Oliva, D. (1997). Instruction strategies for promoting vocational activities: A preliminary assessment of preferences with persons with multiple disabilities. Journal of Developmental and Physical Disabilities, 9, pp. 79-89. https://doi.org/10.1023/A:1024953117348

Lancioni, G. E., O'Reilly, M. F., & Oliva, D. (2002). Engagement in cooperative and individual tasks: Assessing the performance and preferences of persons with multiple disabilities. Journal of Visual Impairment and Blindness, 96, pp. 50-53. https://doi.org/10.1177/0145482X0209600106

Mulaire-Cloutier, C., Vause, T., Martin, G. L., & Yu, D. C. T. (2000). Choice, task preference, task performance and happiness indicators with persons with severe developmental disabilities. International Journal of Practical Approaches to Disability, 24, pp. 60-65.

Parsons, M. B., Reid, D. H., Reynolds, J., & Bumgarner, M. (1990). Effects of chosen versus assigned jobs on the work performance of persons with severe handicaps. Journal of Applied Behavior Analysis, 23, pp. 253-258. doi:10.1901/jaba.1990.23-253. https://doi.org/10.1901/jaba.1990.23-253

Verbeke, A. K., Martin, G. L., Yu, C. T., & Spevack, S. M. (2003). Does a preference assessment for work tasks in a testing room predict performance in the natural environment? Developmental Disabilities Bulletin, 31, pp. 41-56.

Fisher, W., Piazza, C. C., Bowman, L. G., Hagopian, L. P., Owens, J. C., & Slevin, I. (1992). A comparison of two approaches for identifying reinforcers for persons with severe and profound disabilities. Journal of Applied Behavior Analysis, 25, pp. 491-498. doi:10.1901/jaba.1992.25-491. https://doi.org/10.1901/jaba.1992.25-491

Reid, D. H., Parsons, M. B., Towery, D., Lattimore, L. P., Green, C. W., & Brackett, L. (2007). Identifying work preferences among supported workers with severe disabilities: Efficiency and accuracy of a preference-assessment protocol. Behavioral Interventions, 22, pp. 279-296. https://doi.org/10.1002/bin.245

DeLeon, I. G., & Iwata, B. A. (1996). Evaluation of a multiple-stimulus presentation format for assessing reinforcer preferences. Journal of Applied Behavior Analysis, 29, pp. 519-533. https://doi.org/10.1901/jaba.1996.29-519

Parsons, M. B., Reid, D. H., & Green, C.W. (2001). Situational assessment of task preferences among adults with multiple severe disabilities in supported work. Journal of the Association for Persons with Severe Handicaps, 26, pp. 50-55. https://doi.org/10.2511/rpsd.26.1.50

Worsdell, A. S., Iwata, B. A., &Wallace, M. D. (2002). Duration-based measures of preference for vocational tasks. Journal of Applied Behavior Analysis, 35, pp. 287-290. https://doi.org/10.1901/jaba.2002.35-287

Pace, G. M., Ivancic, M. T., Edwards, G. L., Iwata, B. A., & Page, T. J. (1985). Assessment of stimulus preference and reinforcer value with profoundly retarded individuals. Journal of Applied Behavior Analysis, 18, pp. 249-255. https://doi.org/10.1901/jaba.1985.18-249

Hall, J., Morgan, R. L., & Salzberg, C. L. (2014). Job-preference and job-matching assessment results and their association with job performance and satisfaction among young adults with developmental disabilities. Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 49, pp. 301-312.

Morgan, R. L., & Horrocks, E. L. (2011). Correspondence between video-based preference assessment and subsequent community job performance. Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 46, pp. 52-61.

National Center for O*NET Development. (2017) O*NET Resource Center. https://www.onetcenter.org/. Accessed 1 Feb 2017.

Tangen, S. (2004), "Professional practice performance Measurement: from philosophy to practice," International Journal of Productivity and Performance Management, Vol.53No.8, pp. 726-37. https://doi.org/10.1108/17410400410569134

Neely, A.D., Richards, A.H., Mills, J.F., Platts, K.W., Bourne, M.C.S., Gregory, M. and Kennerley, M. (2000), "Performance Measurement System Design: Developing and Testing a process-based Approach," International Journal of Operations & Production Management, Vol.20No.10, pp. 1119-45. https://doi.org/10.1108/01443570010343708

Robert Kaplan and David Norton, (2008). Implementation Achievement: Connecting Strategy to Operate to Achieve Competitive Advantage, Translated by Mohammad Reza Atefi, Harvard Publications.

Harrison J. S. and St. John, (1998), "Strategic Management of Organizations and Stakeholders: Concepts and Cases," 2nd edition, Cincinnati, OH: South-Western Publishing.

Medori, D., Steeple, D., Pye, T., & Wood, R, (1995). Performance measures: the way forward. Proceedings of the Eleventh National Conference on Manufacturing Research, pp. 589-593. Leicester: DeMontfort University.

Paul R Newton, (2007). Balanced Assessment Step by Step Design and Implementation Guide, Translators, Parviz Bakhtiari, and Anahita Khazaei, Sanamollah Gholy, Shima Mashayekhi, Industrial Management Organization Publishing.

Kaplan, R.S. and Norton, D.P. (1992). "The Balanced Scorecard: Measures that Drive Performance," Harvard Business Review, January- February, pp. 9-71.

Robert Kaplan, David Norton, (2009). Strategic Plan: Converting Inexisting Assets to Tangible Consequences, Translators, Hossein Akbari, Masoud Soltani, Amir Maleki, Asia Publishing House.

Sarmad Z, Bazargan. A., Hejazi., (1998). Methods of research in behavioral sciences. Agah Publication.

Bandura, A. (1997). Self-efficacy: the exercise of control. New York: Freeman.

Tschannen-Moran, M., Woolfolk Hoy, A., & Hoy, W. K. (1998). Teacher efficacy: its meaning and measure. Review of Educational Research, 68, pp. 202-248. https://doi.org/10.3102/00346543068002202

Wheatley, K. F. (2002). The potential benefits of teacher efficacy doubt for educational reform. Teaching and Teacher Education, 18, pp. 5-22. https://doi.org/10.1016/S0742-051X(01)00047-6

Wyatt, M. (2014). Towards a re-conceptualization of teachers' self-efficacy beliefs: tackling enduring problems with quantitative research and moving on. International Journal of Research and Method in Education, 37(2), pp. 166-189. https://doi.org/10.1080/1743727X.2012.742050

Wyatt, M. (2016). "Are they becoming more reflective and efficacious?" A conceptual model mapping how teachers' self-efficacy beliefs might grow. Educational Review, 68, pp. 114-137. https://doi.org/10.1080/00131911.2015.1058754

Morris, D. B., et al. (2017). "Reconceptualizing the Sources of Teaching Self-Efficacy: a Critical Review of Emerging Literature." Educational Psychology Review 29(4), pp. 795-833. https://doi.org/10.1007/s10648-016-9378-y

Burton, J. P., Bamberry, N. J., & Harris-Boundy, J. (2005). Developing personal teaching efficacy in new teachers in university settings. Academy of Management Learning & Education, 4, pp. 160-173. https://doi.org/10.5465/amle.2005.17268563

Ross, J. A., Cousins, J. B., Gadalla, T., & Hannay, L. (1999). Administrative assignment of teachers in restructuring secondary schools: the effect of out-of-field course responsibility on teacher efficacy. Educational Administration Quarterly, 35, pp. 782-804. https://doi.org/10.1177/00131619921968824

Salanova, M., Llorens, S., & Schaufeli, W. B. (2011). Yes, I can, I feel good & I just do it! On gain cycles and spirals of efficacy beliefs, affect, and engagement. Applied Psychology: An International Review, 60, pp. 255-285. https://doi.org/10.1111/j.1464-0597.2010.00435.x

Allen L., Peristiani S., Tang Y. (2014) Bank delays in the resolution of delinquent mortgages: the problem of limbo loans. J Real Estate Res, forthcoming.

Gerardi K., Rosenblatt E., Willen P., Yao V.W. (2015). Foreclosure externalities: some new evidence. J Urban Econ 42(3), pp. 42-56.

https://doi.org/10.1016/j.jue.2015.02.004

Jagtiani J., Lang W.W. (2011). Strategic defaults on first and second lien mortgages during the financial crisis. J Fixed Income 20(4), pp. 7-23. https://doi.org/10.3905/jfi.2011.20.4.007

Lee D., Mayer C., Tracy J. D. (2013). A new look at second liens. In: Glaeser EL, Sinai T Deds. Housing and the financial crisis. University of Chicago Press, Chicago.

Zhu S., Pace R.K. (2015). The influence of foreclosure delays on borrowers' default behavior. J Money Credit Bank 47(6), pp. 1205-1222.

https://doi.org/10.1111/jmcb.12242

Ghent A., Kudlyak M. (2011). Recourse and residential mortgage default: evidence from U.S. States. Rev Financ Stud 24(9), pp. 3139-3186. https://doi.org/10.1093/rfs/hhr055

Mayer C., Morrison E., Piskorski T., Gupta A. (2014). Mortgage modification and strategic behavior: evidence from a legal settlement with Countrywide. Am Econ Rev 104(9), pp. 2830-2857. https://doi.org/10.1257/aer.104.9.2830

Bemowski K., Stratton B. (1995). How do people Use the Baldrige Criteria? Quality Progress, Vol .28, No.5, pp. 43-47.

Опубліковано

02.02.2020

Як цитувати

Heydari, M., Xiaohu, Z., Lai, K. K., & Yuxi, Z. (2020). Оцінка ефективності організаційних стратегій. Вісник Національного авіаційного університету, 82(1), 77–93. https://doi.org/10.18372/2306-1472.82.14615

Номер

Розділ

Стратегія економічного розвитку