Професійна англійська в вищий освіті
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.82.14614Ключові слова:
англійська мова для конкретних цілей, викладання спеціальності іноземною мовою, сучасні технології навчання, програма підготовки курсів, професійна іноземна термінологіяАнотація
Питання викладання професійної англійської мови у вищих навчальних закладах України розглядається в контексті інтеграції в європейський освітній простір. Представлено аналіз поточної ситуації в Україні у сфері вивчення професійної іноземної мови у деяких університетах та можливі шляхи підвищення рівня підготовки випускників технічних спеціальностей з належною іноземною компетентністю.
Посилання
Newspaper "Youth of Ukraine" of 10.03.2010.
PSACA Advertising Avenue.
Invitation to participate in the VIII International scientific conference "Language strategies in the formation of the world accounting elite", held October 15-16, 2009, Zhytomyr.
Downloads
Опубліковано
02.02.2020
Як цитувати
Pershakov, V., Pylypenko, O., Akmaldinova, O., & Burlay, V. (2020). Професійна англійська в вищий освіті. Вісник Національного авіаційного університету, 82(1), 73–76. https://doi.org/10.18372/2306-1472.82.14614
Номер
Розділ
Професійна освіта
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).