До 50-річчя заснування кафедри аеропортів факультету аеропортів національного авіаційного університету (1969-2019рр)
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.82.14611Ключові слова:
50 років заснування кафедри аеропортів, факультет аеропортів, колектив кафедри, наукова та навчально-методична діяльність, випускникиАнотація
Стаття присвячена історії 50-річного заснування кафедри аеропортів факультету аеропортів Національного авіаційного університету (1969-2019рр). Приводяться відомості про перших деканів факультету аеропортів. З грудні 1969 року почала свою роботу профілююча та випускова кафедра аеропортів для підготовка фахівців за спеціальністю «Будівництво аеродромів», в організації якої велика заслуга приналежить першому завідувачу д.т.н., професору, інженеру-полковнику В.І. Блохіну. Під його керівництвом було підготовлено перший план факультету аеропортів, розроблені навчальні програми спеціальних дисциплін, створено колектив викладачів, видані перші навчальні посібники, створені технічні средства обучения. За короткий строк на кафедрі були створене та обладнане навчальні лабораторії будматеріалів, інженерних сітей аеропортів, інженерної геодезії та аєрогеодезії, інженерної геології, грунтоведення і механіки грунтів, кабінет вишукування і проектування аеропортів. Дипломне проектування на кафедрі велося по заявкам авіапідприємств. За 1972-1992 роки було захищено 786 дипломних проектів, (в тому числі 138 іноземними студентами), багато з них впроваджені в виробництво. Колектив кафедри аеропортів, (в статті приведено фото 1979 та 2010 років), а нині кафедри реконструкції аеропортів та автошляхів в різні роки очолювали: доцент Бєлінський І.О. (1979-1999), доцент Таланов Г.П. (1999-2000), доцент Шинкарчук М.В. (2000-2001), професор Верюжський Ю.В. (2001-2002), професор Цихановський В.К. (2002-2008), професор Бєлятинський А.О. (2008-наступний час). Наукову та навчально-методичну діяльність на кафедрі здійснюють висококваліфіковані викладачі: 4 професори, 7 доцентів. Викладачі кафедри є авторами багатьох підручників, навчальних посібників, монографій та нормативних документів з проектування, експлуатації автодоріг та аеродромів. Крім того, кафедра тісно співпрацює з різноманітними навчальними, науково-дослідними, проектними та виробничими підприємствами України та зарубіжжя: УкрНДІПроектстальконструкція, Укравтодор, Міжнародні аеропорти Бориспіль та Київ, а також університети Литви, Латвії та Німеччини. Випускники НАУ працюють на підприємствах цивільної авіації України та численних країн Європи, Азії, Африки та Америки.Посилання
Kiyevskiy institut inzhenerov grazhdanskoy aviatsii (1933-1993): Ocherk istorii / A.F. Vovchik, V.N. Grebennikov, I.P. Chelyukanov i dr.; Otv. red. P.V. Nazarenko. -K.: KMUGA, 1994 – 578 p.
Downloads
Опубліковано
02.02.2020
Як цитувати
Bieliatynskyi, A., Pershakov, V., Bileush, A., & Pylypenko, O. (2020). До 50-річчя заснування кафедри аеропортів факультету аеропортів національного авіаційного університету (1969-2019рр). Вісник Національного авіаційного університету, 82(1), 51–57. https://doi.org/10.18372/2306-1472.82.14611
Номер
Розділ
Аеропорти та їх інфраструктура
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).