Синтез нестаціонарної системи автоматичного керування польотом літака при заході на посадку

Автор(и)

  • А. О. Краснопольський Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.12.13588

Анотація

Запропоновано метод синтезу структури системи автоматичного керування, що допускає великий коефіцієнт підсилення без порушення стійкості. Розглянуто адаптивну систему у вигляді алгоритму і структурної схеми, що можуть бути використані у програмі бортового обчислювального комплексу на прикладі літака цивільної авіації, для автоматичного настроювання коефіцієнта підсилення, виходячи з вимог заданої стійкості перехідного процесу

Посилання

Шевелев А.Г, Критерий устойчивости типа Гурвица для линейных нестационарных динамических систем //Кибернетика и вычислительная техника. - 1986. -Вып. 69. - С. 20-27.

Шевелев АТ. Устойчивость линейных нестационарных систем автоматического управления при постоянно действующих возмущениях // Кибернетика и вычислительная техника. - 1999. - Вып. 124. - С.56-65.

Шевелев А.Г. Оценка экспоненциальной устойчивости линейных нестационарных динамических систем; критерии устойчивости // Кибернетика и вычислительная техника. - 2000. - Вып. 126. - С. 3-18.

Белогородский С.Л. Автоматизация управления посадкой самолета. - М,: Транспорт,!972. - С. 351.

Шевелев А.Г. Применение преобразования Лапласа для решения линейных дифференциальных уравнений с переменными коэффициентами //Укр. мат. журн. - 1969. - Т. 21, № 5. - С. 640-652.

Мееров М.В. Синтез структур автоматического регулирования высокой точности. - М.: Наука, 1967. - 420 с.

Downloads

Як цитувати

Краснопольський, А. О. (2002). Синтез нестаціонарної системи автоматичного керування польотом літака при заході на посадку. Вісник Національного авіаційного університету, 12(1), 97–103. https://doi.org/10.18372/2306-1472.12.13588

Номер

Розділ

Аерокосмічні системи моніторінгу та керування