ПОРІВНЯННЯ РОЗРАХУНКОВИХ МЕТОДІВ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНОГО СТАНУ ДИСКА ТУРБІНИ АВІАЦІЙНОГО ГАЗОТУРБІННОГО ДВИГУНА

Автор(и)

  • О.Г. Кучер НАУ, кафедра авіаційних двигунів
  • В.В. Харитон НАУ, кафедра авіаційних двигунів

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.26.1254

Анотація

 Наведено розрахунок напружено-деформованого стану диска турбіни високого тиску в двовимірній постановці декількома методами, у т.ч. методом скінченних елементів. Основною задачею було визначення найбільш оптимального методу для його подальшого застосування в моделях прогнозування ресурсу критичних елементів авіаційних газотурбінних двигунів.

Біографія автора

О.Г. Кучер, НАУ, кафедра авіаційних двигунів

д-р техн. наук

Посилання

Сегерлинд Л. Применение метода конечных элементов: Пер. с англ. – М.: Мир, 1979. – 392 с.

Метод конечных элементов. Учеб. пособие для вузов / Под ред. П.М. Варвака. – К.: Вища шк. Голов. вид-во, 1981. – 176 с.

Харитон В.В. Порівняння кінцево-елементних моделей розрахунку диска турбіни авіаційного ГТД в дво та тривимірних інтерпретаціях // Наука та молодь: Зб. наук. пр. – К.: НАУ, 2005.

Басов К.А. ANSYS в примерах и задачах / Под общ. ред. Д.Г. Красковского. – М.: Компьютер Пресс, 2002. – 224 с.

Химушин Ф.Ф. Жаропрочные стали и сплавы: Справ. – М.: Металлургия, 1983. – 201 с.

Демьянушко И.В., Биргер И.А. Расчет на прочность вращающихся дисков. – М.: Машиностроение, 1978. – 278 с.

Downloads

Як цитувати

Кучер, О., & Харитон, В. (2005). ПОРІВНЯННЯ РОЗРАХУНКОВИХ МЕТОДІВ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНОГО СТАНУ ДИСКА ТУРБІНИ АВІАЦІЙНОГО ГАЗОТУРБІННОГО ДВИГУНА. Вісник Національного авіаційного університету, 26(4), 43–50. https://doi.org/10.18372/2306-1472.26.1254

Номер

Розділ

Сучасні авіаційно-космічні технології

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають