ЗАСТОСУВАННЯ КЕРОВАНОГО ВЕКТОРА ТЯГИ НА ДИРИЖАБЛЯХ

Автор(и)

  • В.П. Гусинін Національне космічне агентство України
  • А.В. Гусинін Кафедра електроенергетичних систем, НАУ

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.25.1204

Анотація

 Досліджено концепції ручного й автоматичного керування відхиленням вектора тяги сучасного дирижабля шляхом моделювання динаміки руху апарата з використанням математичного апарата дифе-ренціальних перетворень.

Біографія автора

В.П. Гусинін, Національне космічне агентство України

д-р техн. наук

Посилання

Гусинін А.В. Тенденції розвитку сучасного дирижаблебудування за кордоном. I. Дирижаблі напівжорсткої і жорсткої схем // Наук. вісті НТУУ “КПІ”. – 2002. – № 4. – С. 95–102.

Гусинін А.В. Тенденції розвитку сучасного дирижаблебудування за кордоном. II. Дирижаблі м’якої схеми // Наук. вісті НТУУ “КПІ”. – 2002. – № 5. – С. 99–104.

Pavlecka V.H. Thrust Control for Airships // AIAA Paper 79-1595. – Jul., 1979.

Кулик Н.М., Казак В.М., Гусинін В.П., Гусинін А.В. Дирижаблі. Ч. I. Історія, конструк-ції, проекти: Навч. посіб. – К.: НАУ, 2004. – 170 с.

Nagabhushan B.L., Faiss G.D. Thrust vector of a V/STOL airship // Journal of Aircraft. – Vol. 21, №6. – 1984. – P. 408–413.

Nagabhushan B.L., Tomlinson N.P. Thrust-vectored takeoff, landing and ground handling of an airship // Journal of Aircraft. – Vol. 23, №3. – 1985. – P. 250–256.

Баранов В.Л., Гусынин В.П., Гусынин А.В. Спектральная модель движения аэростатического летательного аппарата // Пробл. информатизации и управления: Сб. науч. тр. – 2004. – № 1. – С. 100–107.

Диференціальні перетворення в завданнях керування рухом літальних апаратів: Навч. посіб. / В.Л. Баранов, В.П. Гусинін, А.В. Гуси-нін та ін. – К.: НАУ, 2003. – 158 с.

Пухов Г.Е. Дифференциальные спектры и модели. – К.: Наук. думка, 1990 – 180 с.

Gusynin V.P., Gusynin A.V. The systemanalog simulation of the control airship process with application of differential transformation // Proc. of the 3rd Aviation Technology, Integration and Operations (ATIO) Forum. – Denver (USA). – Nov. 17– 19, 2003. – P. 63.

Гусынин В.П., Гусынин А.В. Системоаналоговое моделирование процесса управления дирижаблем с отклоняемым вектором тяги // Proc. of conf. «Dynamical systems modeling and stability investigation», May 22–25 2001. – К. – 2001. – С. 164.

Maugeri F., DeLaurier J. Validation of the flight-simulation program used for computing maneuver and gust loads on the Zeppelin LZ N07 // Proc. of the 3rd Intern. Airship Convention and Exhibition. – Friedschaften (Germany). – Jul. 28–31, 2000. – P. 100–110.

DeLaurier J.D. A wind tunnel investigation of the Zeppelin LZ N07 Airship Fin // Internal Zeppelin Report. – 1994. – P. 55–64.

Downloads

Як цитувати

Гусинін, В., & Гусинін, А. (2005). ЗАСТОСУВАННЯ КЕРОВАНОГО ВЕКТОРА ТЯГИ НА ДИРИЖАБЛЯХ. Вісник Національного авіаційного університету, 25(3), 79–84. https://doi.org/10.18372/2306-1472.25.1204

Номер

Розділ

Сучасні авіаційно-космічні технології