ЗАСТОСУВАННЯ КЕРОВАНОГО ВЕКТОРА ТЯГИ НА ДИРИЖАБЛЯХ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.25.1204Анотація
Досліджено концепції ручного й автоматичного керування відхиленням вектора тяги сучасного дирижабля шляхом моделювання динаміки руху апарата з використанням математичного апарата дифе-ренціальних перетворень.
Посилання
Гусинін А.В. Тенденції розвитку сучасного дирижаблебудування за кордоном. I. Дирижаблі напівжорсткої і жорсткої схем // Наук. вісті НТУУ “КПІ”. – 2002. – № 4. – С. 95–102.
Гусинін А.В. Тенденції розвитку сучасного дирижаблебудування за кордоном. II. Дирижаблі м’якої схеми // Наук. вісті НТУУ “КПІ”. – 2002. – № 5. – С. 99–104.
Pavlecka V.H. Thrust Control for Airships // AIAA Paper 79-1595. – Jul., 1979.
Кулик Н.М., Казак В.М., Гусинін В.П., Гусинін А.В. Дирижаблі. Ч. I. Історія, конструк-ції, проекти: Навч. посіб. – К.: НАУ, 2004. – 170 с.
Nagabhushan B.L., Faiss G.D. Thrust vector of a V/STOL airship // Journal of Aircraft. – Vol. 21, №6. – 1984. – P. 408–413.
Nagabhushan B.L., Tomlinson N.P. Thrust-vectored takeoff, landing and ground handling of an airship // Journal of Aircraft. – Vol. 23, №3. – 1985. – P. 250–256.
Баранов В.Л., Гусынин В.П., Гусынин А.В. Спектральная модель движения аэростатического летательного аппарата // Пробл. информатизации и управления: Сб. науч. тр. – 2004. – № 1. – С. 100–107.
Диференціальні перетворення в завданнях керування рухом літальних апаратів: Навч. посіб. / В.Л. Баранов, В.П. Гусинін, А.В. Гуси-нін та ін. – К.: НАУ, 2003. – 158 с.
Пухов Г.Е. Дифференциальные спектры и модели. – К.: Наук. думка, 1990 – 180 с.
Gusynin V.P., Gusynin A.V. The systemanalog simulation of the control airship process with application of differential transformation // Proc. of the 3rd Aviation Technology, Integration and Operations (ATIO) Forum. – Denver (USA). – Nov. 17– 19, 2003. – P. 63.
Гусынин В.П., Гусынин А.В. Системоаналоговое моделирование процесса управления дирижаблем с отклоняемым вектором тяги // Proc. of conf. «Dynamical systems modeling and stability investigation», May 22–25 2001. – К. – 2001. – С. 164.
Maugeri F., DeLaurier J. Validation of the flight-simulation program used for computing maneuver and gust loads on the Zeppelin LZ N07 // Proc. of the 3rd Intern. Airship Convention and Exhibition. – Friedschaften (Germany). – Jul. 28–31, 2000. – P. 100–110.
DeLaurier J.D. A wind tunnel investigation of the Zeppelin LZ N07 Airship Fin // Internal Zeppelin Report. – 1994. – P. 55–64.
Downloads
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).