Применение информационно-компьютерных технологий при изучении конструкторских дисциплин в авиационном высшем учебном заведении
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.8.11968Анотація
Рассмотрены основные задачи повышения эффективности учебного процесса по конструкторским дисциплинам, решаемые с использованием информационных компьютерных технологий. Приведены перечень разработанных программных продуктов и примеры учебных заданий. Проанализированы направления дальнейшего совершенствования информационных компьютерных технологий в условиях авиационного высшего учебного заведенияПосилання
Теория и расчет воздушно-реактивных двигателей/Под ред. С. М. Шляхтенко- М.:Машиностроение, 1987.
Конструкция и проектирование авиационных газотурбинных двигателей /Под ред. Д. В.Хронина - М.Машиностроение, 1989.
Downloads
Як цитувати
Кулик, Н. С., Гвоздецкий, И. И., Карпов, Е. Н., & Кудряшов, Б. Я. (2001). Применение информационно-компьютерных технологий при изучении конструкторских дисциплин в авиационном высшем учебном заведении. Вісник Національного авіаційного університету, 8(1), 103–108. https://doi.org/10.18372/2306-1472.8.11968
Номер
Розділ
Інформаційні технології
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).