ВИЗНАЧЕННЯ ПРИХОВАНИХ ПРИЧИН ПОХОДЖЕННЯ ПОМИЛОК, ЩО ВИНИКАЮТЬ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ АВІАЦІЙНИХ ОПЕРАТОРІВ

Автор(и)

  • O.Є. Луппо Кафедра аеронавігаційних систем, НАУ
  • О.М. Алєксєєв Державна служба України з нагляду за забезпеченням безпеки авіації

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.25.1175

Анотація

 Розроблено систему виявлення прихованих причин помилкових дій авіаційних операторів, що дозволяє своєчасно визначати причини і механізми виникнення прихованих чинників, які призводять до помилкових дій, та здійснювати більш дієві профілактичні заходи щодо їх своєчасного запобігання.

Біографія автора

O.Є. Луппо, Кафедра аеронавігаційних систем, НАУ

канд. пед. наук 

Посилання

Изучение человеческого фактора при авиационных происшествиях и инцидентах // Человеческий фактор: Сб. материалов. – №7. – Циркуляр IСАО 240–АN/144. – Монреаль, Канада, 1993. – 76 с.

Фундаментальные концепции человеческого фактора // Человеческий фактор: Сб. материалов. №1. – Циркуляр IСАО 216–АN/131. – Монреаль, Канада, 1991. – 52 с.

Зубков Б.В. Безопасность полетов: Учеб. пособие. – К.: КИИГА, 1983. – 84 с.

Руководство по предотвращению авиационных происшествий Doc 9422–AN/923. –1-е изд. – Монреаль, Канада, 1984. – 139 с.

Wickens C. Engineering рsychology and human performance. – 2nd ed. – New York: Harper-Collins, 1992. – 135 p.

Rasmussen J. Human Errors. A taxonomy for describing human malfunction in industrial installations. – Ris National Laboratory, DK-4000, Roskilde, Denmark, 1981. – 235 p.

Rasmussen J. Human errors: a taxonomy for describing human malfunction in industrial installations // Journal of Occupational Accidents. – 1982. – 4. – P. 311–335.

Rasmussen J. Information processing and hu-man-machine Interaction: An approach to cognitive engineering. – New York: North Holland, 1986. – 350 p.

Shorrock S.T. The development and evaluation of TRACEr: A technique for the retrospective analysis of cognitive errors in Air Traffic Control. MSc (Eng) Thesis: The University of Bir-mingham. – 1997. – 256 p.

Shorrock S.T., Kirwan B. The development of TRACEr: a technique for the retrospective analysis of cognitive errors in ATM//Paper presented at the 2nd Con-ference on Engineering Psychology and Cognitive Ergo-nomics. – Oxford: 28–30 Oct. – 1998 – P. 211–236.

Embrey, D.E. SHERPA – a systematic human error reduction and prediction approach // Paper presented at the International Topical Meeting on Advances in Human Factors in Nuclear Power Systems, Knoxville, Tennessee. – 1986. – 150 p.

Downloads

Як цитувати

Луппо O., & Алєксєєв, О. (2005). ВИЗНАЧЕННЯ ПРИХОВАНИХ ПРИЧИН ПОХОДЖЕННЯ ПОМИЛОК, ЩО ВИНИКАЮТЬ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ АВІАЦІЙНИХ ОПЕРАТОРІВ. Вісник Національного авіаційного університету, 25(3), 54–56. https://doi.org/10.18372/2306-1472.25.1175

Номер

Розділ

Аерокосмічні системи моніторінгу та керування

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають