Впровадження досвіду освітних систем Великої Британії та Сполучених Штатів Америки в Україні
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.24.1169Анотація
Розглянуто комплексні питання реформування системи дошкільної, середньої та вищої освіти України. Враховуючи сучасні світові освітні тенденції та євроінтеграційні прагнення нашої країни, показано майбутнє освіти України у гармонійному поєднанні найкращих традицій класичної української і радянської школи та досягнень британської й американської освітніх моделей.
Посилання
Bologna process. New members. http://europa. eu.int/comm/education/policies/educ/bologna/bologna_en.html
Bologna process. Main goals and primary activi-ties. http://europa.eu.int/comm/ education/policies /rec_qual/recognition/diploma_en.html
Recognition of the diplomas within Europe. http://europa.eu.int/rapid/pressReleasesAction.do
Downloads
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).