Система гарантованого вирішення динамічних конфліктів повітряних кораблів в масштабі реального часу
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.70.11420Ключові слова:
загроза зіткнення, конфліктна ситуація, повітряний рух, повітряне судно, цивільна авіаціяАнотація
Мета: Робота присвячена питанням підвищення безпеки польотів у цивільній авіації шляхом створення йі впровадження нової системи розв’язання динамічних конфліктних ситуацій між літаками. Розроблена система спрямована на забезпечення гарантованого рівня безпеки при розв’язанні розріджених конфліктних ситуацій між літаками в масштабі реального часу. Методи дослідження: Пропонується система розв’язання динамічних конфліктів повітряних кораблів з метою підвищення рівня безпеки польотів, заснована на новому методі розв’язання конфліктів повітряних кораблів, з використанням теорії інваріантності. Результати: Створення системи розв’язання динамічних конфліктних ситуацій повітряних кораблів в масштабі реального часу і реалізація потрібного управління відповідними алгоритмами для забезпечення ефективного запобігання небезпечних зближень. Обговорення: Система реалізується у вигляді окремого уніфікованого обладнання, що працює з використанням супутникових та радіолокаційних систем навігації, що дозволить забезпечити визначення координат повітряних кораблів в масштабі реального часу. Передбачено, що система повинна бути встановлена на всі повітряні кораблі і інтегрована в бортове середовище для належного забезпечення її функціональності і взаємодії з бортовими навігаційними системами.
Посилання
Volkov A.E., Pavlov V.V., Volosheniuk D.A. Invariantnaya setetsentricheskaya sistema upravleniya konfliktnyimi situatsiyami vozdushnyih korabley na etape zahoda na posadku [The invariant network-centric of conflict management system of the aircraft on the approach phase]. Zhurnal nauchnyih trudov “Kibernetika i vyichislitelnaya tehnika”, 2015, issue no. 180, pp. 45-65. (In Russian).
Druzhinin V.V., Kontorov D.S. Konfliktnaya Radiolokatsiya [The Conflict Radiolocation]. Moscow, Radio i svyaz Publ., 1982, 62 p. (In Russian).
Ahmedov R.M., Bibutov A.A., Vasilev A.V. Avtomatizirovannyie sistemyi upravleniya vozdushnyim dvizheniem: Novyie informatsionnyie tehnologii v aviatsii [The Automated Air Traffic Control System: New Information Technologies in Aviation]. Moscow, “Politehnika” Publ., 2004, 446 p. (In Russian).
Chepizhenko V.I., Volkogon V.O. [The role of modern concepts of transformation CNS / ATM systems to provide autonomous flight of aircraft]. Mizhnarodna konferentsiya “Aktualni problemi avtomatizatsiyi ta informatsiynih tehnologiy” [International conference “Actual problems of automation and information technology”]. Куiv, 2015, vol. 19, pp. 112-120 с. (In Ukrainian).
ASAS Self Separation. iFly: Airborne Perspective, 2014. Available at: http://www.asas-tn.org/ towards-asasgn/session-3/3_ifly_2.pptx (Accessed 29 August 2016).
FAA Office of Public Affairs, “FAA Announces Automatic Dependent Surveillance-Broadcast Architecture”, 2002, APA 27-02 p.
Krozel J., Peters M. Decentralized control techniques for distributed air/ground traffic separation. Los Gatos, Seagull Technology Inc., 2000, 104 p.
Belkin A.M., Mironov N.F., Rublev Yu.I., Sarayskiy Yu.N. Vozdushnaya navigatsiya: spravochnik [Air navigation: A Handbook]. Moscow, “Transport” Publ., 1998, 284 p. (In Russian).
Korolev E.N. Tehnologii rabotyi dispetcherov upravleniya vozdushnyim dvizheniem [Technology operation of air traffic controllers]. Moscow, Vozdushnyiy transport Publ., 2000, 541 p. (In Russian).
Voynich B., Pozdnyakova O., Sosnivskiy A., Borisov V. Predotvraschenie stolknoveniy vozdushnyih sudov. Avtonomnaya mikroelektronnaya radiolokatsion¬naya sistema [Aircraft collision avoidance. The autonomous microelectronic radar system]. Moscow, Elektronika Publ., 2000, 369 p. (In Russian).
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).