Модель оцінки ймовірності авіаційної події в околиці аеропорту
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.69.11058Ключові слова:
авіаційна подія, аеропорт, довкілля, екологічна небезпека, ймовірність події, катастрофа повітряного судна, локальний ризик катастрофи повітряного суднаАнотація
В статті описані результати обробки та статичного аналізу даних про АП ЦА України і ЦА держав-учасників Угоди. Встановлена тенденція виникнення авіаційних подій за етапами польоту ПС ЦА України і ЦА держав-учасників Угоди. Виконано аналіз існуючих моделей оцінки ймовірності авіаційної події в околиці аеропорту. Виконано аналіз існуючих моделей оцінки ймовірності авіаційної події в околиці аеропорту. Запропоновано подальший розвиток моделі оцінки ймовірності авіаційної події, яка дозволяє для запропонованих категорій важких і легких повітряних суден визначати ймовірності катастрофи в околиці аеропорту на різних етапах польоту. Представлено результати дослідження локального ризику виникнення катастрофи повітряного судна в околиці аеропорту ДП МА «Бориспіль».
Посилання
Ministry of Labour and Social Policy of Ukraine (2003), “Method for determining risk and their acceptable levels for declaration of hazardous facilities”, Order no 637, 192 p.
Pikaar A., Weijts J., M. de Jong (2000) An enhanced method for the calculation of third party risk around large airports with application to Schiphol. Netherlands, NLR, 104 p.
Accident analysis for aircraft crash into hazardous facilities (Standard DOE-STD-3014-2006). U.S. Department of Energy, 215 p.
Statistical Summary of Commercial Jet Aircraft Accident 1959–2013. Washington, Boeing Commercial Airplanes, 26 p.
The Interstate Aviation Committee, Aviation Accident Reports until 2013 “Civil aviation flight safety level of the contracting states of the Agreement on civil aviation and use of airspace”, available at: http://mak-iac.org/en/rassledovaniya/
bezopasnost-poletov/.
ASN Aviation Statistics. Available at: http://aviation-safety.net/statistics.
The State Aviation Administration of Ukraine, Annual Safety Reports until 2013 “Analysis of aviation safety level and identification of potential accidents associated with the Ukrainian-registered aircraft”, available at: http: //www.avia.gov.ua/docu-ments/Bezpeka-aviatsii/Bezpeka-polotiv/.
Sakach R.V., Zubkov B.V., Davidenko M.F. (1982) Bezopasnost poletov [Aviation safety]. Moscow, Transport Publ., 239 p.
Flight information 2013. Kyiv Borispol international airport. Available at: http://kbp.aero/.
Aviation Accident Reports. U. S. National Transportation Safety Board. Available at: http://www.ntsb.gov/investigations/ reports_avia-tion.html.
Aviation Safety Reviews. UK Civil Aviation Authority. Available at: http://www. caa. co.uk/
application.aspx.
Annual Safety Reports. UK Air Accidents Investigation Branch. Available at: http://www.aaib.gov.uk/publications/annual_safety_reports.cfm.
Accident and Incident Dates. Federal Aviation Administration. Available at: http://www.faa.gov/data_research/accident_incident .
Annual reports. Bureau d’Enquêtes et d’Analyses. Available at: http://www. bea.aero/en/rapport.annuel/index.php.
Annual Safety Reviews. European aviation safety agency. Available at: http://easa.europa.eu/communications/general-publications.php.
Aviation Statistics. Transportation Safety Board of Canada. Available at: http://www.tsb.gc.ca/eng/stats/aviation/index.asp.
ADREP ICAO. Request 198/80 (USSR). Available at: http://www.icao.int.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).