Закономірності утворення транспортних заторів на вулично-дорожній мережі міст
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.68.10919Ключові слова:
вулично-дорожня мережа, затримка руху, магістральна вулиця, транспортний заторАнотація
Мета: Серед міських транспортних проблем на першому місці по своєму значенню є проблема пропускної спроможності міських вулиць і доріг. Саме протиріччя, які виникають в організації руху транспортних потоків по вулицях міст, створюють відповідні складності їхнього функціонування. Взаємовплив пішоходів на рух транспортних засобів і навпаки, а також необхідність забезпечення умов безпеки міського руху вимагають впровадження обмежуючих і заборонних заходів, які, в свою чергу, впливають на швидкість руху транспортних потоків і пропускну спроможність вулично-дорожньої мережі. Методи: Провести аналіз закономірностей виникнення транспортних заторів на магістральних вулицях міста та виконати теоретичне обґрунтування заходів, що направлені на підвищення ефективності функціонування вулично-дорожньої мережі міста. Результати: Виявлені закономірності виникнення транспортних заторів на магістральних вулицях міста, встановлений перелік перешкод, які спричиняють затримку руху транспортних засобів на вулично-дорожній мережі міста та їхня частота. Обговорення: Основним напрямком подолання проблем виникнення транспортних заторів повинна бути система регулювання співвідношення попиту на поїздку і пропозиції у вигляді вулично-дорожньої інфраструктури з метою підтримки її завантаження на припустимому рівні.
Посилання
Peterson B.E. Calculation of capacity, queue length and delay in traffic facilities. Traffic Eng. and Contr., 1977. Vol.18. N 6. P. 310-312.
Vasilyeva G.U. Methods to minimize transport delay on the main road network of cities of Ukraine: the dissertation of the candidate of technical sciences: 05.23.20. G.U Vasilieva. K., 2007. 136 p. (in Ukrainian).
Boyarskiy S.N. Increase of the effectiveness functioning the intersection of highways with the high value factor of loading movement: the dissertation of the candidate of technical sciences: 05.22.01. S.N. Boyarskiy. Ekaterinburg, 2015. 135 p. (in Russian).
Chumakov D.U. Designing of small elements of round intersection in the settlements: the dissertation of the candidate of technical sciences: 05.23.11. D.U. Chumakov. Volgograd, 2007. 187 p. (in Russian).
Daganzo C.F. Remarks on Trac Flow Modeling and its Applications. Trac and Mobility, Proc. Trac and Mobility Simulation, Economics and Environment Conference (Brilon, Huber, Schreckenberg and Wallentowitz, eds.), New York, 1999. P.105-115.
Bakhtina O.N. Development of the methods of calculation and estimation congestion states of traffic flow on the street and road network of cities (for example. city Krasnodar): the dissertation of the candidate of technical sciences: 05.22.10. O.N. Bakhtina. Armavir, 2006. 196 p. (in Russian).
Zhyvohlyadov V.G. Research optimality and related factors in transport pass through the adjustable crossroads. Optimal solutions traffic signalization. V.G. Zhyvohlyadov. Krasnodar: Krasnodarskoe Book Publishing, 1971. 125 p. (in Russian).
Research of traffic flows in terms of traffic congestion states: [The book]. V.M. Pershakov, A.O. Bieliatynskyi, O.V. Stepanchuk, R.V. Krotov. Kyiv: National Aviation University, 2015. 176 p. (in Ukrainian).
Stepanchuk O.V. Efficient methods for the distribution of traffic on the road network in modern conditions. O.V. Stepanchuk,. Journal of Engineering Academy Ukrainy. K. 2013. Vyp. 3. 4. P. 171-174. (in Ukrainian).
Semenov V. Mathematical modeling of the dynamics of metropolitan transport streams. V.V. Se¬menov. M., Institute of Applied Mathematics named M.V. Keldysh, Preprint № 34, 2004. 44 p. (in Russian).
Stepanchuk O. Peculiarities of City Street-Road Network Modelling. Olexandr Stepanchuk, Andrii Bieliatynskyi, Olexandr Pylypenko, Sergiy Stepanchuk. Vilnius Gediminas Technical University, Vilnius, Lithuania. Procedia Engineering, Vol. 134, 2016. P. 276-283.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).