ЛЮДИНА-ОПЕРАТОР У МАЙБУТНІЙ СИСТЕМІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ

Автор(и)

  • В Харченко Національний авіаційний університет
  • С. Рудас Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.50.107

Ключові слова:

надійність обслуговування повітряного руху, оператор аеронавігаційної системи

Анотація

Розглянуто взаємний вплив оператора аеронавігаційної систем (

авіадиспетчера) та технічної складової полієргатичної системи обслуговування повітряного руху на надійність обслуговування повітряного руху з урахуванням роботи одного оператора в складі команди.

Посилання

Выдача свидетельств авиационному пер-

соналу. Приложение 1 к Конвенции о меж-

дународной гражданской авиации. – Монре-

аль: ИКАО, 2006. – 110 с.

Guidelines for ATCO Common Core Content

Initial Training. – В.: Eurocontrol, 2004. – 104 p.

Черчилл Дуглас. Центральный элемент в

системе / Дуглас Черчилл // Новости аэрона-

вигации. – 2002. – №3, июнь. – С. 10–11.

First ATC Support Tools Implementation

(FASTI) programme. – Eurocontrol, 2006. –

p.

Галактионов А. И. Психологические фак-

торы операторской деятельности / А.И. Га-

лактионов, В. Ф. Венда, В. А. Вавилов. – М.:

Наука, 1988. – 200 с.

Guidelines for Controller Training in the

Handling of Unusual/Emergency Situations. –

B.: Eurocontrol, 2003. – 50 p.

Downloads

Опубліковано

17.04.2012

Як цитувати

Харченко, В., & Рудас, С. (2012). ЛЮДИНА-ОПЕРАТОР У МАЙБУТНІЙ СИСТЕМІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ. Вісник Національного авіаційного університету, 50(1), 22–25. https://doi.org/10.18372/2306-1472.50.107

Номер

Розділ

Аерокосмічні системи моніторінгу та керування