УДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТУ ЛІТАКІВ

Автор(и)

  • В.В. Астанін Аерокосмічний інститут НАУ
  • М.П. Жданович Аерокосмічний інститут НАУ
  • О.М. Сігнаєвський Аерокосмічний інститут НАУ
  • В.І. Маленко Державне підприємство “Завод 410 ЦА”

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.20.1004

Анотація

 На основі аналізу ремонтної документації запропоновано технологію та засоби подання і обробки інформації про виявлені пошкодження панельних конструкцій та методи їх ремонту. Показано можливості безпосереднього використання цієї технології для оцінки ефективності ремонту авіаційної техніки

Біографії авторів

В.В. Астанін, Аерокосмічний інститут НАУ

д-р. техн. наук

(1946) закінчив механіко-математичний факультет Ташкент-
ського державного університету (1969). Доктор технічних наук, професор. Завідувач кафедри механіки Аерокосмічного інституту Національного авіаційного університету. Член Національного комітету України з теоретичної та прикладної механіки. Напрям наукової діяльності – міцність матеріалів та елементів конструкцій техніки при ударних навантаженнях.

М.П. Жданович, Аерокосмічний інститут НАУ

канд. техн. наук

(1934) закінчив Київський інститут цивільного повітряного флоту (1960). Кандидат технічних наук, доцент кафедри механіки Аерокосмичного інституту Національного авіаційного університету. Напрям наукової діяльності – силонавантаження, втомна міцність та довговічність, механіка руйнування елементів авіаційних конструкцій.

О.М. Сігнаєвський, Аерокосмічний інститут НАУ

(1973) закінчив Київський міжнародний університет цивільної авіації (1996). Аспірант кафедри механіки Аерокосмічного інституту Національного авіаційного університету. Напрям наукової діяльності – динаміка та міцність машин, комп’ютерні та інформаційні технології.

В.І. Маленко, Державне підприємство “Завод 410 ЦА”

(1956) закінчив Київський інститут інженерів цивільної авіації (1978). Заступник головного інженера Державного підприємства “Завод 410 ЦА”. Напрям наукової діяльності – післяремонтна міцність і надійність конструкцій.

Посилання

Руководство по сохранению летной годности. Doc 9642-AN/941. – ИКАО, 1995.

ОСТ 1.00280-78. Система управления качеством продукции на промышленном предприятии. Требования к сбору и обработке информации о дефектах и неисправностях изделий. – М.: Госкомитет по управлению качеством, 1979. – 10 с.

РД 50-204-87. Методические указания. Надежность в технике. Сбор и обработка информации о надежности изделий в эксплуатации. – М.: Госкомитет по управлению качеством, 1987. – 14 с.

Салімов Р.М., Масюк І.І, Зиков О.С. Концепція побудови інформаційної системи керування технічною експлуатацією авіаційної техніки // Вісн. КМУЦА. – 1999. – С. 197–202.

Максимов Ю.О., Салімов Р.М., Сікорський Є.О. Авіаційно-транспортна система України як об’єкт автоматизації // Відкриті ін-формаційні і комп’ютерні інтегровані технології. Зб. наук. праць. – Харків: ХАІ, 1998. – С. 129–132.

Тамаргазін О.А. Методика аналізу і коригування системи технічного обслуговування літаків цивільної авіації //Актуальні проблеми автоматизації та інформаційних технологій: Зб. наук. праць. – Дніпропетровськ: Навч. кн., 2000. –Т. 3. – С. 157 163.

Радченко А.И., Кудрин А.П. Оценка и прогнозирование технического состояния воздушных судов в процессе эксплуатации и ремонта // Оценка технического состояния и диагностирования планера и систем воздушных судов гражданской авиации. – К.: КИИГА, 1984. – С. 10–14.

РД 50-699-90. Методические указания. Надежность в технике. Общие правила класси-фикации отказов и предельных состояний. – М.: Госкомитет по управлению качеством, 1991. – 16 с.

Бабак В.П., Білецький А.Я., Приставка О.П., Приставка П.О. Статистична обробка даних: Монографія. – К.: МІВВЦ, 2001. – 388 с.

Downloads

Як цитувати

Астанін, В., Жданович, М., Сігнаєвський, О., & Маленко, В. (2004). УДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТУ ЛІТАКІВ. Вісник Національного авіаційного університету, 20(2), 48–54. https://doi.org/10.18372/2306-1472.20.1004

Номер

Розділ

Сучасні авіаційно-космічні технології