ЕЛЕКТРОІСКРОВЕ ЛЕГУВАННЯ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ТРИБОТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДЕТАЛЕЙ АВІАЦІЙНОЇ ТЕХНІКИ

Автор(и)

  • В.В. Щепетов Інститут транспортних технологій НАУ
  • А.Г. Довгаль Інститут транспортних технологій НАУ
  • Л.В. Бурдюженко Інститут транспортних технологій НАУ

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.19.990

Анотація

 Проведено системний аналіз існуючих методів  поверхневого  зміцнення  та порівняння їх особливостей з електроіскровим  легуванням. Доведено перспективність застосування електроіскрового легування. Виявлено позитивний вплив електроіскрового легування на зносостійкість деталей авіаційної техніки

Біографії авторів

В.В. Щепетов, Інститут транспортних технологій НАУ

д-р техн. наук

(1945) закінчив електротехнічний факультет Київського інституту інженерів цивільної авіації. Доктор технічних наук, професор. Завідувач кафедри технології аеропортів факультету геоматики та транспортних систем Інституту транспортних технологій Національного авіаційного університету. Напрям наукової діяльності – інженерія поверхонь, реновація виробів та підвищення трибологічних властивостей покриттів

А.Г. Довгаль, Інститут транспортних технологій НАУ

(1979) закінчив аерокосмічний факультет Національного авіаційного університету. Аспірант кафедри технології аеропортів факультету геоматики та транспортних систем Інституту транспортних технологій Національного авіаційного університету. Напрям наукової діяльності – реновація виробів та підвищення трибологічних властивостей покриттів

Л.В. Бурдюженко, Інститут транспортних технологій НАУ

(1978) закінчила факультет авіаційної наземної техніки Київського міжнародного університету цивільної авіації. Асистент кафедри технології аеропортів факультету геоматики та транспортних систем Інституту транспортних технологій Національного авіаційного університету. Напрям наукової діяльності – реновація виробів та підвищення трибологічних властивостей покриттів.

Посилання

Методы упрочнения поверхностей машиностроительных деталей / Новиков Н.В., Бидный А.А., Ляшенко Б.А. и др. – К.: Ин-т сверхтвёрдых материалов, 1989. – 112 с.

Ляшенко Б.А., Клименко С.А. Тенденция развития упрочняющей поверхностной обработкой и положение в Украине // Сучасне машинобудування. – 1999. – № 1. – С. 94–104.

Антонюк В.С., Дигам М.С. Новое в формировании упрочняющих покрытий фрикционных поверхностей // Сучасне машинобудування. – 1999. – № 1. – С. 105–110.

Максимович Г.Г., Шатинский В.Ф., Копілов В.И. Физико-химические процессы при плазменном напылении и разрушении материалов с покрытием. – К.: Наук. думка, 1983. – 264 с.

Верхотуров А.Д., Муха И.М. Технология электроискрового легирования. – К.: Техніка, 1980. – 187 с.

Самсонов В.Г., Верхотуров А.Д., Говтун Г.Н., Сычев В.С. Электроискровое легирование поверхностей. – К.: Наук. думка, 1976. – 283 с.

Downloads

Як цитувати

Щепетов, В., Довгаль, А., & Бурдюженко, Л. (2004). ЕЛЕКТРОІСКРОВЕ ЛЕГУВАННЯ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ТРИБОТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДЕТАЛЕЙ АВІАЦІЙНОЇ ТЕХНІКИ. Вісник Національного авіаційного університету, 19(1), 83–87. https://doi.org/10.18372/2306-1472.19.990

Номер

Розділ

Сучасні авіаційно-космічні технології

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають