Electro-sparck alloying for raising the tribotechnical features of aircraft technology details

Authors

  • В.В. Щепетов Інститут транспортних технологій НАУ
  • А.Г. Довгаль Інститут транспортних технологій НАУ
  • Л.В. Бурдюженко Інститут транспортних технологій НАУ

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.19.990

Abstract

 System analysis of existing methods surface hardening and comparison of their particularities with electro-sparck alloying is made. Advantage of using electro-sparck alloying is proved and that is a reason for its investigation. Positive influence electro-sparck alloying on wear resistance is discovered

Author Biographies

В.В. Щепетов, Інститут транспортних технологій НАУ

д-р техн. наук

(1945) закінчив електротехнічний факультет Київського інституту інженерів цивільної авіації. Доктор технічних наук, професор. Завідувач кафедри технології аеропортів факультету геоматики та транспортних систем Інституту транспортних технологій Національного авіаційного університету. Напрям наукової діяльності – інженерія поверхонь, реновація виробів та підвищення трибологічних властивостей покриттів

А.Г. Довгаль, Інститут транспортних технологій НАУ

(1979) закінчив аерокосмічний факультет Національного авіаційного університету. Аспірант кафедри технології аеропортів факультету геоматики та транспортних систем Інституту транспортних технологій Національного авіаційного університету. Напрям наукової діяльності – реновація виробів та підвищення трибологічних властивостей покриттів

Л.В. Бурдюженко, Інститут транспортних технологій НАУ

(1978) закінчила факультет авіаційної наземної техніки Київського міжнародного університету цивільної авіації. Асистент кафедри технології аеропортів факультету геоматики та транспортних систем Інституту транспортних технологій Національного авіаційного університету. Напрям наукової діяльності – реновація виробів та підвищення трибологічних властивостей покриттів.

References

Методы упрочнения поверхностей машиностроительных деталей / Новиков Н.В., Бидный А.А., Ляшенко Б.А. и др. – К.: Ин-т сверхтвёрдых материалов, 1989. – 112 с.

Ляшенко Б.А., Клименко С.А. Тенденция развития упрочняющей поверхностной обработкой и положение в Украине // Сучасне машинобудування. – 1999. – № 1. – С. 94–104.

Антонюк В.С., Дигам М.С. Новое в формировании упрочняющих покрытий фрикционных поверхностей // Сучасне машинобудування. – 1999. – № 1. – С. 105–110.

Максимович Г.Г., Шатинский В.Ф., Копілов В.И. Физико-химические процессы при плазменном напылении и разрушении материалов с покрытием. – К.: Наук. думка, 1983. – 264 с.

Верхотуров А.Д., Муха И.М. Технология электроискрового легирования. – К.: Техніка, 1980. – 187 с.

Самсонов В.Г., Верхотуров А.Д., Говтун Г.Н., Сычев В.С. Электроискровое легирование поверхностей. – К.: Наук. думка, 1976. – 283 с.

How to Cite

Щепетов, В., Довгаль, А., & Бурдюженко, Л. (2004). Electro-sparck alloying for raising the tribotechnical features of aircraft technology details. Proceedings of National Aviation University, 19(1), 83–87. https://doi.org/10.18372/2306-1472.19.990

Issue

Section

MODERN AVIATION AND SPACE TEHNOLOGY

Most read articles by the same author(s)