The choice of the most effective methods of training for the motivation of foreign language studying

Authors

  • Тетяна КУЛІКОВА

DOI:

https://doi.org/10.18372/2520-6818.17.2325

Abstract

 Тhe article deals with the raising methods of the student’s motivation in foreign language studying, which consists of wishes to study, to be successful in his or her developing, to be sure in future career rising.

Author Biography

Тетяна КУЛІКОВА

ст. викладач

References

Білоконь Г. Вплив фактору збільшення часу усного мовлення на вдосконалення комунікативної компетентності // Мова та історія Зб. наук. праць. – К., 2005. – Вип. 78/79. – С. 106 – 111.

Іщенко Л. Використання музики у навчальному процесі // Мат-ли Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених. Актуальні проблеми філології. – Дніпропетровськ, 2003 – С. 102 – 104.

Никифорова Г., Дмитриева М., Сеткова В. Практикум по психологи менеджмента и профессиональной деятельности. – СПб., 2003. – 445 с.

Пассов Е. Коммуникативный метод обучения иноязычному говорению. – М., 1991. – 320 с.

Пилипів О. Роль мотивації при вивченні іноземної мови // Мат-ли VII Міжн. наук.-практ. конф. – Дніпропетровськ, 2004. – Т. 20. – С. 76 – 79.

Скляренко Н., Онищенко Е., Захарова С. Обучение речевой деятельности на английском языке в школе. – К., 1988. – 150 с.

Issue

Section

Literature Studies