Experimental Model of Aviation Engineers’ Training for Foreign Professional Activity
DOI:
https://doi.org/10.18372/2520-6818.17.2324Abstract
The article deals with author’s didactic model of aviation engineers’ training for foreign professional activity. The main criteria, indices and characteristics of preparedness levels for foreign professional activity are also shown in the given article with the purpose of determining the necessary level for effective activity.References
Гришкова Р.О. Педагогічні умови реалізації особистісно орієнтованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти: Автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова. – К., 2000. – 20 с.
Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Наук. ред. українського видання д-р пед. наук, професор С.Ю. Ніколаєва. – К., 2003. – 262 c.
Николаева С.Ю. Индивидуализация обучения иностранным языкам: Монография. – К., 1987. – 139 с.
Ягельська Н.В. Методика організації самостійної роботи студентів з англійської мови з використанням професійного мовного порт-феля: Автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.02. – К., 2005. – 23 с.
Downloads
Issue
Section
Literature Studies