MESSAGE ON MIGRATION AND RESIDENTS IN THE INTERNET: MEDIA DISCOURSE FEATURES
DOI:
https://doi.org/10.18372/2520-6818.38.13294Keywords:
communication, migration, internet media, content, mediaAbstract
In this study, it was conducted content analysis of the texts related to the Ukrainian refugees and migration phenomenon from Ukrainian leading internet publications, based "Mirror of the Week", "Сorrespondent", " Ukrainian Truth" and the others on immigration and refugees news and analytical articles.
References
Бойчук К. В. (2009) Мова газетних текстів як засіб впливу на читача. Науковий блог. Взято з http://naub.org.ua/?p=416 (9.09.2018).
Всеукраїнський перепис населення 2001, (2018). Державний комітет статистики України. (Дата звернення: 13 лютого 2018 року). Взято з https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8
Дев'ять мільйонів українців їздять на сезонні роботи за кордон (3 липня, 2018). Дзеркало тижня. Взято з https://dt.ua/ECONOMICS/dev-yat-milyoniv-ukrayinciv-yizdyat-na-sezonni-roboti-za-kordon 282138_.html
Демографічна та соціальна статистика. Населення та міграція. (2018) Державний комітет статистики України (Дата звернення: 13 лютого 2018 року). https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8
Мак-Квейл Д. (2010). Теорія масової комунікації, пер. з англ. – Л. Літопис, 2010. – 538 с.
Міграція в Україні: факти і цифри. (2016). Міжнародна організація з міграції. Взято з http://iom.org.ua/sites/default/files/ff_ukr_21_10_press.pdf
Міграція як чинник розвитку в Україні. – К.: МОМ, 2016. Взято з
http://www.iom.org.ua/sites/default/files/mom_migraciya_yak_chynnyk_rozvytku_v_ukrayini.pdf
Мостова Ю., Рахманін С. (2018, січень 27) Кровотеча. Чому українці покидають свою країну. Дзеркало тижня. Випуск №3.
Ніколаєць Ю. (2015). Роль мас-медіа дискурсу у формуванні регіональної ідентичності жителів Донбасу наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст. Наукові записки. ІПіЕНД ім. І. Ф. Кураса НАН України, 5 (67), 84-108.
Поліщук О. П., & Свінціцька О. І. (2008) Інфосфера України: особливості мас-медійного дискурсу у контексті естетичної інформації. Історія. Філософія. Релігієзнавство, №2, 56-59.
Стасула Н. (2011) Електронні засоби виявлення вербальної маніпуляції в ЗМІ. Вісник Національного університету "Львівська політехніка", Комп’ютерні науки та інформаційні технології. № 694, 90-98.
Філатенко І. О. (2003). Метафоричні парадигми сучасного політичного дискурсу України: їх внутрішня організація та взаємозв’язок (на матеріалі російськомовної газетної комунікації). Вісник Київського міжнародного університету. Журналістика. Медіалінгвістика. Кіно-телемистецтво, Вип. 2, 115–123.