Засоби відтворення маніпулятивної імпліцитності у перекладі ділового дискурсу (на матеріалі німецькомовних рекламних листів)
DOI:
https://doi.org/10.18372/2520-6818.31.7814Ключові слова:
маніпулятивна імпліцитність, імплікатура, хибніАнотація
У статті схарактеризовано поняття маніпулятивної імпліцитності та її складових, визначено структуру та особливості німецькомовного рекламного листа. У рамках дослідження маніпулятивного впливу проаналізовано основні засоби його реалізації та способи відтворення у перекладі українською мовою.Посилання
Грайс Г. П. Логика и речевое общение // Новое в
зарубежной лингвистике : Лингвистическая прагматика / под ред.
Е. В. Падучевой. – Вып. 16. – М: Прогресс, 1985. – С. 217 – 237.
Джефкінс Ф. Реклама: практ. посіб.: пер. з 4-го англ. вид. –
-ге укр. вид., випр. і доп. – К.: Знання, 2008. – 565 с.
Казачевская О. В. Проблема передачи имплицитного
содержания на материале немецко-русских переводов : дис. …
канд. филол. наук : 10.02.20 / Ольга Васильевна Казачевская. – М.,
– 196 с.
Кашичкин А. В. Имплицитность в контексте перевода : дис.
… канд. филол. наук: 10.02.20 / Александр Викторович Кашичкин.
– Москва, 2003. – 153 с.
Пирогова Ю. К., Паршин П. Б. Рекламный текст :
Семиотика и лингвистика / Юлия Константиновна Пирогова,
Павел Борисович Паршин. – М.: Международный институт
рекламы, Издательский дом Гребенникова, 2000. – 270 с.
Сыщиков О. С. Имплицитность в деловом дискурсе (на
материале текстов коммерческих писем) : дис. ... канд. филол. наук
: 10.02.19 / Олег Серафимович Сыщиков. – Волгоград, 2000. – 206
с.
Duden – Briefe und E-Mails gut und richtig schreiben :
[Geschдfts-, Behцrden- und Privatkorrespondenz, Formen und DIN-
Normen, ьber 500 Mustertexte und Textbausteine, die wichtigsten
Formulierungen auch in Englisch, Franzцsisch und Spanisch] / bearb.
von der Dudenredaktion. [Red. Bearb.: Eva Bambach-Horst ...]. –
Mannheim ; Leipzig ; Wien ; Zьrich : Dudenverl., 2010. – 608 S.
Duden – moderne Geschдftsbriefe – leicht gemacht :
[Musterbriefe, E-Mails und englische Korrespondenz] / [Red. Bearb.
Marlies Herweg ...]. – 2., aktualis. u. ьberarb. Aufl.. – Mannheim ;
Leipzig ; Wien ; Zьrich : Dudenverl., 2008. – 312 S.
Geschдftskorrespondenz von A – Z : kreativ und professionell
Briefe, Faxe und E-Mails schreiben / Gabi Neumayer; Ulrike Rudolph.
– 3., aktualisierte Auflage. – Hannover : Humboldt, 2011. – 256 S.
Gutes Deutsch, gute Briefe / neu bearb. von: Gerhard Gladigau;
Rainer Breitkreutz; Klaus Richter [Hauptbd.]. – 25., ьberarb. u. erw.
Aufl.. – Darmstadt : Winklers, 2009. – 272 S.
Habscheid, Stephan Text und Diskurs. – Padeborn: Wilhelm
Fink GmbH & Co. Verlags-KG, 2009. – 122 S.
So gestalten Sie einen guten Werbebrief // DM-Tipp
[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.post.ch/pm-so-
gestalten-sie-einen-guten-werbebrief.pdf .
Werbebriefbeispiele // Texter fьr erfolgreiche Werbung
[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://texte-
r.de/werbebriefbeispiele.html.