ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ЛІТЕРАТУРИ СТУДЕНТАМ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ВИДАВНИЧА СПРАВА ТА РЕДАГУВАННЯ»
DOI:
https://doi.org/10.18372/2520-6818.35.11726Ключові слова:
психологія творчості, творчий задум, персоніфікація образів, творча уява, інтуїція, натхненняАнотація
У статті йдеться про особливості викладання літератури студентам спеціальності «Видавнича справа та редагування», зокрема про вивчення психології творчості в рамках курсів української та зарубіжної літератури. Знання із психології творчості є важливою складовою частиною професійної підготовки майбутніх редакторів.
Посилання
Арнаудов М. Психология литературного творчества / Арнаудов М. – Москва: Прогресс, 1970. – 656 с.
Грифцов Б. Психология списателя / Грифцов Б. – Москва: Художественная литература, 1988. – 464 с.
Парандовський Я. Алхімія слова / Парандовський Я. – Київ: Дніпро, 1991. – 373 с.
Паустовский К. Золотая роза / Паустовский К. – Москва: Советский писатель, 1983. –268 с.
Роменець В. Психологія творчості /Роменець В. – Київ: Либідь, 2001. – 288 с.
Франко І. Із секретів поетичної творчості. – Київ: Радянський письменник, 1969. – 190 с.