Управління комерційними процесами авіакомпанії в парадигмі економічної безпеки
Ключові слова:
авіакомпанія, ефективність, інноваційність, прийняття рішень, людський фактор, менеджмент, комерційна структура, комерційний процес, API, управління доходами, дистрибуція, програма лояльності, бізнес-процесАнотація
Сучасні авіакомпанії в останні роки переживають зміни у підході до економічної безпеки в комерційній роботі від класичного, який сформовано у кінці 80-х років з початком роботи перших онлайн систем дистрибуції до нової парадигми, що вплинуло як на канали та підхід до дистрибуції, так і до використання людського ресурсу і більшої уваги до мінімізації людського фактору. 25-літній період складних самостійних за своєю суттю та призначенням систем закінчився з масовим впровадженням веб-технологій, що створило нові передумови конкуренції як сегменті онлайн дистрибуції так і перегляду комерційної стратегії і впливу нових інструментів на процеси прийняття рішень.
##submission.additionalFiles##
Опубліковано
28.03.2025
Номер
Розділ
Транспортні технології, менеджмент і логістика