Способи оцінки ефективності електронних навчальних посібників у контексті сучасних освітніх тенденцій
Ключові слова:
електронний навчальний посібник, оцінка ефективності, модель Kirkpatrick, модель SCORM, модель ADDIE, комбінація моделей, бальна система оцінювання, формативна оцінка, сумативна оцінка, критерії оцінювання, сучасні освітні тенденціїАнотація
У роботі досліджуються методи та інструменти оцінювання ефективності електронних навчальних посібників у сучасному освітньому контексті. Зокрема, розглядаються моделі Kirkpatrick, SCORM та ADDIE, які забезпечують комплексний підхід до аналізу навчальних матеріалів. Основна увага приділяється інтерактивним можливостям та адаптивності посібників, що сприяють підвищенню якості навчання та рівню мотивації здобувачів освіти.
##submission.additionalFiles##
Опубліковано
28.03.2025
Номер
Розділ
Мультимедійні технології та системи