Етапи розробки стратегії сталого розвитку бізнесу

Автор(и)

  • Валентина Шульгіна Національний авіаційний університет
  • Дар'я Попик Національний авіаційний університет

Ключові слова:

Сталий розвиток, бізнес-стратегія, економічні аспекти, екологічна свідомість, соціальна відповідальність, довгострокові цілі, фінансова стабільність, маркетингові цілі, операційні цілі, план дій, інтеграція, конкурентні переваги, сталий бізнес, місія та бачення

Анотація

Текст розглядає стратегію сталого розвитку бізнесу як необхідний елемент для досягнення тривалого успіху в умовах сучасних глобальних викликів. Окреслюються основні етапи розробки стратегії сталого розвитку, такі як визначення місії, бачення та цінностей компанії, встановлення довгострокових цілей, а також фінансових, операційних і маркетингових цілей.

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

28.03.2025

Номер

Розділ

Трансформація журналістики та реклами в контексті сучасних трендів інформаційного світу