«14Р» ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ: ПОБУДОВА МОДЕЛІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ

Автор(и)

  • Л.Ф. Єжова ДУІКТ

DOI:

https://doi.org/10.18372/2410-7840.13.2009

Анотація

У статті побудовано модель інформаційної безпеки за допомогою маркетингового підходу. Запропонована множина факторів, що впливають на рівень інформаційної безпеки, на основі яких цю модель можна досліджувати методами факторного та кореляційного аналізу, встановлювати рейтинги факторів для кожної конкретної інформаційної системи.

Посилання

Rathmell, J. Marketing in the Service Sector. — Mass: Winthrop Publishers, 1974.

Eiglier, P. and Langeard, E Principles de politique marketing pour les enterprises de services. — L’Institute d’Administration des enterprises, Universite d’Aix-Marselle, 1976.

Bitner M., Zeithaml V. Services marketing. — Massachusetts, 1996.

Lovelock C. Services marketing. — London, 2001.

Bitner, M. J. Servicecapes: The impact of Physical surrounding on Customer and Employees. Journal of Marketing. — 1992. — 56 (April).

Ворачек Х. О состоянии «теории маркетинга услуг» // Проблемы теории и практики управления. — 2002. — № 1.

Котлер Ф. Маркетинг, гостеприимство, туризм. — М., 1998.

Новаторов Э. Международные модели маркетинга услуг // Маркетинг в России и за рубежом. — 2000. — № 3.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті