ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ САМОДІЯЛЬНІСТІ СТУДЕНТА

Автор(и)

  • М. І. Півень

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.1.3580

Ключові слова:

навчальна самодіяльність, рефлексія, самостійність, студент

Анотація

Розглядається самостійність студентів у навчальній діяльності як суб'єктно розвиваючий простір, як своєрідна єдність змістовної, процесуальної і особистісної сторін професійної освіти, що несе аспект виявлення і розкриття с\ гнісних сил саморозвитку особистості студента, його суб’єктних функцій.

Посилання

Кононкин О.Л. Функциональная структура саморегуляции деятельности и поведения Психология личности в социалистическом обще-стве: активности, и развитие личности. М.. 1989.С. 35-43.

Downloads

Опубліковано

2013-02-27

Номер

Розділ

Статті