ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ САМОДІЯЛЬНІСТІ СТУДЕНТА
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.1.3580Ключові слова:
навчальна самодіяльність, рефлексія, самостійність, студентАнотація
Розглядається самостійність студентів у навчальній діяльності як суб'єктно розвиваючий простір, як своєрідна єдність змістовної, процесуальної і особистісної сторін професійної освіти, що несе аспект виявлення і розкриття с\ гнісних сил саморозвитку особистості студента, його суб’єктних функцій.Посилання
Кононкин О.Л. Функциональная структура саморегуляции деятельности и поведения Психология личности в социалистическом обще-стве: активности, и развитие личности. М.. 1989.С. 35-43.
Downloads
Опубліковано
2013-02-27
Номер
Розділ
Статті