ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОСТІ У СТУДЕНТІВ ВТНЗ, ЯК ОСНОВА САМОАКТУАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.1.3574Анотація
Було розглянуто творчість в руслі самоактуалізації. Творчість самоактуалізації визначено, як схильність підходити творчо до будь-якого вияву життя. Комплексний підхід до розвитку творчої діяльності студентів являє собою цілісну систему діалектично взаємозалежних науково-педагогічних принципів, методів і засобів виховання їхньої активності.Посилання
Клименко В.В. Психологія творчості. К.: Центр навчальної літератури, 2006. — 480с.
Лебедева Н. .Иванова Е «Путешествие в гештальт» С-П.: Речь. — 2005, 560 с.
Маслоу А. «По направлению к психологии бытия».—М.: Эксмо-Пресс, 2002. — 272с.
Маслоу А. Психология бытия. – М.: «Рефл-бук», К.: «Ваклер», 1997. – 303 с.
Мэй Р. Мужество творить. – М.: Инициатива. – 2001. – 128с.
Непомнящая Н.И. Целостно-личностный подход к изучению человека // Вопросы психологии 2005 № 1 с. 116—124.
Психология личности. т.1. Хрестоматия /Ред. составитель: Д.Я. Райгордский. – Самара: Изд. дом «Бахрах», 1999. – 448 с.
Психология творчества: общая дифференци-альная, прикладная /Отв. ред. Я.А. Пономарёв; АН СССР, Ин-т психологии. – М.: Наука, 1990. – 223 с. 9. Роджерс Н. Творчество как усиление себя //Вопросы психологии. – 1990. - №1. – с.164-168.
Фромм Е. Психоанализ и этика. – М.: ООО «Издательство АСТ-ЛТД», 1998. – 568 с.