ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ: ПРОБЛЕМИ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ АБІТУРІЄНТІВ ПРИРОДНИЧИМ ДИСЦИПЛІНАМ

Автор(и)

  • А.М. Кокарєва

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.1.3573

Анотація

 В статті розглянута проблема інформатизації освіти. В процесі дослідження, встановлено, що використання інформаційних технологій в навчанні природничих дисциплін підвищує якість знань слухачів підготовчого відділення технічного університету.

Посилання

Булгакова Н.Б. Пропедевтическая подготовка в техническом вузе: Монография.- К.: КМУГА,1999. -180 с.

Информатизация высшего образования и информационное обеспечение системы управления качеством образования / Н.В.Шаранова // Вчені зап. Харк. Гуманіт. ін-ту «Нар. укр. акад.». – 2000.- Т.6.-с.59-64.

Козлакова Г.О. Інформаційно-програмне забез-печення дистанційної освіти: зарубіжний і вітчизняний досвід: Монографія. – К.: ВЦ «Просвіта», 2002. – 230 с.

Козлакова Г.О., Кокарєва А.М. Педагогічні дослідження з природничої освіти: аналітичний огляд авторефератів // „Вісник НТУУ- КПІ. Філософія. Психологія. Педагогіка: Зб. наук. праць.- К.:ІВЦ „Політехніка»,2002.-№3 (6).-С.161-171.

Кокарєва А.М. Застосування інформаційних технологій у вивченні природничих дисциплін на підготовчих відділеннях технічних універси-тетів: Дис. ...канд. пед. наук, 13.00.04/ Інститут вищої освіти, Київ. - 2006.-266 с.

Ярошенко О.Г. Проблеми групової навчальної діяльності школярів: дидактично-методичний аспект. – К.: СТАНІЦА, 1999.- 245 с.

Downloads

Опубліковано

2013-02-27

Номер

Розділ

Статті