ВИКОРИСТАННЯ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНІ ФОРМИ НАВЧАННЯ В САМОСТІЙНІЙ РОБОТІ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Т.Ю. Ясакова

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.1.3572

Анотація

 Проаналізовано різнорівневі завдання для самостійної роботи студентів з точки зору основних етапів реалізації навчальної діяльності. Показано вплив різнорівневих завдань на рівень навчальних досягнень студентів.

Посилання

Есаулов А.О. Контроль навчальних досягнень студентів (теоретико-методичний аспект). – К.: Національний аграрний університет, 2005. – 148 с.

Зязюн І.А. Освітня парадигма – тип культурно-історичного мислення і творчої дії суб’єктів освіти // Педагогіка і психологія професійної освіти: результати досліджень і перспективи: Зб. наук. праць. – К.,2003. – С. 15 – 30.

Луценко В.В. Організація самостійної роботи студентів в умовах особистісно орієнтованого навчання: Дис. канд. наук: 13.00.04. – Харків, 2002. – 186 с.

Подмазин С.И. Личностно-ориентированное образование: Социально-философское исследо-вание. – Запорожье: Просвіта, 2004. – 246с.

Рабочая книга социолога. / Под общ. ред. Г.В.Осипова – Изд. 3-е. – М.: Едиториал УРСС, 2003. – 480 с.

Слєпкань З.І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі: Навч. посіб. – К.: Вища шк., 2005. – 239 с.

Современный словарь по педагогике / Сост. Е.С.Рапацевич – Минск: Современное слово, 2001. – 928 с.

Староста В.І. Навчання школярів складати й розв’язувати завдання з хімії: теорія і практика: Монографія. – Ужгород: УжНУ – Ґражда, 2006. – 327с.

Якиманская И.С. Личностно-ориентированное обучение в современной школе. – М.: Сентябрь, 2000. – 112 с.

Downloads

Опубліковано

2013-02-27

Номер

Розділ

Статті