ІНТЕГРАЛЬНА ОЦІНКА ТА СТАТИСТИЧНА «НОРМА» НЕДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ (ЗА ДАНИМИ ОПИТУВАННЯ СТУДЕНТІВ)

Автор(и)

  • О.М. Рева
  • О.П. Максимова

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.1.3554

Анотація

 Підтверджено і запропоновано для встановлення статистичного показ-ника «норми» спиратись на експоненціальний закон розподілу інтегральних оцінок недисциплінованості студентів. Вдосконалені процедури переходу від даних абсолютної сумарної недисциплінованості до стенів, що значно спрощує кількісно-якісний аналіз хибної поведінки студентів та полегшує процес спостереження за ними в процесі навчання шляхом уникнення необхідності оцінювання окремих рис такої поведінки та проведення їх агрегування у інтегральну.

Біографія автора

О.М. Рева

д.-р техн. наук, проф.

Посилання

Степко М. Ф. Модернізація вищої освіти України і Болонський процес / Уклад. М.Ф. Степко, Я.Я. Болю-баш, К.М. Левківський, Ю.В. Сухарніков; Відп. ред. М.Ф. Степко.- К.: Освіта України, 2004.- 60 с.

Рева О.М. Оптимальне передбачення у остаточному виборі системи переваг викладачів на множині характерних рис недисциплінованої поведінки студентів / О.М. Рева, І.А. Доб-рянський, А. А. Чабак // Наукові праці академії: Спец. випуск VIII, присвяч. І Всеукр. наук.-практ. конф. «Професійний портрет викладача ХХІ століття: проблеми, перспек-тиви».-Кіровоград: ДЛАУ, 21-22 квітня 2004 р. -Кіровоград: Імекс ЛТД, 2004.- С.93-102.

Рева О.М. Комплексна оцінка узгодженості групової системи переваг викладачів на множині характерних рис недисциплінованої поведінки студентів-юристів / О.М. Рева, І.А. Добрянський, А.А. Чабак // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету _ім. В. Винниченка. Сер. Педагогічні науки. - Кіровоград: КДПУ, 2004. - Вип. 55.- С. 315-325.

Рева О.М. Узагальнений аналіз результатів вихідних вимірювань і оцінок недисциплінованої поведінки студентів / О.М. Рева, А.А. Чабак // Україна - Польша: наукові студії сусідів-пар-тнерів. Вип. 3 з нагоди Року Польші в Україні.-Кіровоград - Кошалін.: Імекс ЛТД, 2004.- С.300-309.

Рева О. М. Комплексне визначення кількісних характеристик недисциплінованої поведінки студентів / О.М. Рева, І.А. Добрянський, А.А. Чабак // Рідна школа: Щомісячний науково-педагогічний журнал. - К.: Деміур, 2004.- № 12.-С.63-66.

Рева О.М. Порівняльний аналіз думок викладачів і студентів щодо важливості та значущості характерних рис недисциплінованості / О.М. Рева, А.А. Чабак, Р.П. Бідненко, Ю.Ю. Петрова // Актуальні проблеми і перспективи розвитку вищої освіти в Україні: Зб. М-лів П'ятої наук.-практ. конф.- Кіровоград, 26 листопада 2004 р. -Кіровоград: СПІ «Педагогічна академія», КІК, 2005. - С.41-48.

Рева О.М. Психолого-педагогічна «норма» статистичної оцінки недисциплінованості студентів / О.М. Рева, І.А. Добрянський, А.А. Чабак // Створення системи забезпечення психологічної та психофізіологічної надійності персоналу. Організація та проведення психопрофілактичної роботи в органах внутрішніх справ України: Мли ІІІ Все-укр. наук.-практ. семін - К.: КЮІ МВС України, 2005.- С.141-153

Рева О. М. Системи переваг викладачів на множині характерних рис недисциплінованої поведінки студентів-юристів / О.М. Рева, А.А. Чабак, О.І. Оліфіренко, Л.А. Сагановська // Проблеми освіти: Наук.-метод. зб. (Болонський процес в Україні. В 2-х ч.ч. - Ч.І. - К.: Науково-методичний центр вищої освіти МОН України, 2005.- Вип. 45.- С.168-178

Рева О.М. Попередній аналіз важливості рис недисциплінованості в думках студентів / О.М. Рева, С.О. Дуднік, О.П. Максимова, О.В. Сіроштан // Нові технології навчання: Наук-метод. зб. - К.: Ін-тут інноваційних техно-логій і змісту освіти, 2007. - Вип. 50 - С.35-39

Максимова О.П. Шкали кваліметрії недисциплінованості студентів / О.П. Максимова // Проблеми освіти: Науково-методичний збірник. - К.: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2007. - Вип. 51. - С.73-80

Максимова О. П. Недисциплінованість студентів як прояв небезпечних властивостей поведінки оперативного мислення та прийняття рішень / О.П. Максимова // Актуальні проблеми і перспективи розвитку вищої освіти в Україні: Зб. м-лів VIII наук.-практ. конф., - Кіровоград, 23 листопада 2007 р., - Кіровоград: КЖ, ПВНЗ «СПІ ПА». - НРЦ, 2008. - С.21-28

Максимова О.П. Задачі діагностики і оцінки недисциплінованої поведінки студентів / О.П. Максимова // Современные направления теоретических и прикладных исследований 2008: Сб. науч. тр. по материалам междун. науч.-практ. конф., - Одесса, 15-25 марта 2008, - Одесса: Черноморье, 2008. - Т.17. Педагогика, психология и социология.- С.87-93

Максимова О. П. Проблемы недисциплинированности студентов в ракурсе реализации Болонских договоренностей в Украине / О.П. Максимова // Современные информационные и электронные технологии: Тр. Девятой междун. науч.-практ. конф. (СИЭТ-2008), - Одесса, 19-23 мая 2008 г. - С.242

Надежность и эффективность в технике: Справочник в 10 т. Т.3. Эффективность технических систем / Под общ. ред. В.Ф. Уткина, Ю.В. Крючкова. - М.: Машиностроение, 1988.328 с.

Перегудов Ф.И. Введение в системный анализ / Ф.И. Перегудов, Ф.П. Тарасенко. - М.: Высш. шк., 1989.- 367 с.

Шахських Ю.Г. Психологія і педагогіка: Навчальний посібник / Ю.Г. Шахських. - Львів: «Магнолія плюс», 2006. - 320 с.

Суходольский Г.В. Основы математической статистики для психологов / Г. В. Суходольский.-Л.: ЛГУ. 1972.- 430 с.

Гласс Дж. Статистические методы в педагогике и психологии: Пер. с англ. Л.И. Харусовой / Дж. Гласс, Дж.Стенли; Общ. ред. Ю.П. Адлера. -М.: Прогресс, 1976.- 496 с.

Анастази А. Психологическое тестирование / Анастази А. В 2-х кн. К.1.- М.: Педагогика, 1982.- 320 с.

Михеев В.И. Моделирование и методы теории измерений в педагогике / В.И. Михеев. - М.: Высшая школа, 1987.- 200 с.

Середа Г. К. Инженерная психология / Г.К. Середа, С.П. Бочарова, Г. В. Репкина, Б.А. Смирнов; Под ред. Г.К.Середы.- К.: Вища школа, 1976.- 308 с.

Справочник по инженерной психологии / Под ред. Б.Ф. Ломова.- М.: Машиностроение, 1982.-368 с.

Шибанов Г.П. Количественная оценка деятельности человека в системах человек -техника / Г.П. Шибанов. - М.: Машиностроение, 1983.-263 с.

Блюмберг В.А. Какое решение лучше?: Метод расстановки приоритетов / В.А. Блюмберг, В.Ф. Глущенко.- Л.: Лениздат, 1982.- 160 с.

Рева О.М. Розстановка пріоритетів на множині обставин, що пом'якшують та обтяжують відповідальність / О.М. Рева, Д.Г. Радов // Держава і право: Зб. наук. пр. Інституту держави та права ім. В.М. Корецького НАНУ (Юридичні і політичні науки).- К.: ІДП, 2001.- № 11.- С.406-417

Шапиро Д.И. Принятие решений в системах организационного управления: Использование расплывчатых категорий / Д.И. Шапиро. - М.: Энергоатомиздат, 1983. - 184 с.

Василенко Н.О. Шляхом Болонського процесу: Методологічні засади формування терм-множини лінгвістичної змінної «Рівень навчальних досягнень» / Н.О. Василенко, О.М. Рева, В.В. Федієнко // Наукові записки: Зб. наук. ст. Національного педагогічного університету імені М.П. Драгома-нова. - Вип. LXII. - К.: КПУ імені М.П. Драгоманова, 2006. - С.40-55

Downloads

Опубліковано

2013-02-26

Номер

Розділ

Статті