ВИКОРИСТАННЯ АКТИВНИХ ФОРМ І МЕТОДІВ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІМИ ОФІЦЕРАМИ ПРИ ВИВЧЕННІ ЗАГАЛЬНОВІЙСЬКОВИХ ДИСЦИПЛІН
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.1.3553Анотація
У статті розглянуті активні форми і методи навчання майбутніми офіцерами, які спонукають до формування пізнавальної активності студентів при вивченні загальновійськових дисциплін у вищих військових навчальних закладах. Впровадження активних форм і методів навчання надають можливість більш ефективно формувати й розвивати у студентів пізнавальні інтереси і здібності, сприяти активізації творчого мислення, вмінь та навичок самостійної розумової діяльності, практично засвоїти знання, а також стимулювати пошук додаткової інформації, якої вимагають складні задачі реформування Збройних Сил України.Посилання
Давыдов В.В. Теория развивающего обучения. – М.: Интор, 1996. – 544с.
Державна програма реформування та розвитку Збройних Сил України на 2006 - 2011 рр.
Леонтьев А.Н. Проблемы развития психики. – М.: МГУ, 1981. – 584с.
Нещадим М.І. Військова освіта в Україні: історія, теорія, методологія, практика: Монографія. – К.: Вид.-полігр. центр «Київський університет», 2003. – 852с.
Рахманов В.О. Комп’ютерна технологія навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності майбутніх офіцерів при вивченні загальновійськових дисциплін // Актуальні проблеми вищої професійної освіти України. Зб. наук. конф. – К.: НАУ, 2008. – С. 32-33.
Рубинштейн С.Л. Проблемы общей психологи. – М.: Педагогика, 1973. – 423с.
Ягупов В.В. Теорія та методика військового навчання: Монографія. – К: Тандем, 2000. –380с.