СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АКЦЕНТИ У ПРОФЕСІЙНАЛІЗАЦІЇ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.1.3548Анотація
У статті проаналізовано основні соціальні та психологічні особливості сучасної системи професійної підготовки фахівців. Даною характеристикою охоплено комплекс взаємопов’язаних принципів, організаційних заходів, дослідницького пошуку розв’язання проблеми і умов реалізації освітнього компоненту в підготовці сучасних фахівців у вищій школі.Посилання
Гончаренко С.У. Проблеми інтеграції та диференціації у професійній освіті // Педагогіка психологія професійної освіти. – 1999. - №1. – С.23-25.
Державна програма «Вчитель». – К.: Редакція загальнопедагогічних газет. – 2002. – 40с.
Зязюн І.А. Сучасне і майбутнє професійної педагогіки/ Педагогіка і психологія професійної освіти. – 1998. - №5. – С.12-19.
Ничкало Н.Г. Педагогіка вищої школи: крок у майбутнє// Сучасна вища школа: психолого-педагогічний аспект: Моногр. / За ред. Н.Г.Ничкало. — К.: ВІПОЛ, 1999. — 450 с.
Рибалка В.В. Особистість як суб’єкт творчої трудової діяльності та професійного становлення // Професійна освіта: педагогіка і психологія. – 2000. - №2. – С.267 – 276.
Сисоєва С.О. Особистісно орієнтовані технології у професійній підготовці майбутніх фахівців / С.О.Сисоєва // Кримські педагогічні читання: Матеріали міжнарод. наук. конф., 2000р., 12-17 вересня. – Х.: НТУ «ХПІ», 2001 – С.297-308.