РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ПОТРЕБ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.1.3544Анотація
У статті висвітлено питання інформаційних потреб студентів та їхню соціальну обумовленість; з’ясовано мотиваційний діапазон інформаційних потреб; підтверджено важливість включення до критеріїв ефективності засобів масової інформації , їхньої ролі у задоволенні та розвитку інформаційних потреб студентів.Посилання
Збірка інформаційно-методичних матеріалів підрозділу МКМЦ «Галицьке юнацтво» – Асоціації «Ж.А.Р.» – Львів: Журналістика. Авангард. Радіокомунікації, 2003. – 85 с.
Зернецька О.В. Нові засоби масової комунікації. – Київ: Наукова думка, 1993. – 131с.
Соціологія: Навчальний посібник. / За ред. С. Макеєва. – Київ: Знання, 2003. – 368 с.
Downloads
Опубліковано
2013-02-25
Номер
Розділ
Статті