АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ В ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Автор(и)

  • Н.Б. Булгакова

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.1.3367

Анотація

Розглянуто формування світорозуміння у майбутніх випускників технічного фаху в сучасних нелінійних умовах, підкреслена необхідність їх психологічного та інформаційного захисту в світі сучасних наукових досліджень, показана роль синергетичного підходу в освітній системі.

Біографія автора

Н.Б. Булгакова

д-р. пед. наук, проф.

Посилання

Моисеев Н.Н. Универсум. Информация. Общество. – М.: Устойчивый мир. – 2001.– 199 с.

Психология: словарь / под ред. А.В. Петровского, М.Г. Ярошевского. – М.: 1990.– С. 21.

Телемедицина. Новые информационные тех.-нологии на пороге ХХІ века. – С.-Петербург.– 1998.– С. 121.

Буданов В. Епоха біфуркацій і синергетика в освіті // Газета «Завуч».- 2004.- №36.– С. 11.

Щербаков А.С. Самоорганизация материи в неживой природе. –М.: МГУ, 1990. – 107 с.

Сонин А.С. Постижение совершенства. – М.: Знание, 1987.– 208 с.

Ковалев Ф.В. Золотое сечение в живописи. - К.: Вища шк., 1989. – 142 с.

Булгакова Н.Б. Порядок в структурі природних систем // Фізика та астрономія в школі. – 2000.- №3.– 43 – 46. с.

Бережанська Н. Альтруїзм, допомога і творчість у ситуації прийняття рішень в екстра-мальних життєвих ситуаціях // Газета «Завуч». – 2004.- №36.– С.11.

Булгакова Н.Б. Використання в педагогіці принципів розвитку природних систем // Педагогіка і психологія. – 2000.-№3.– 72 – 78. с

Downloads

Опубліковано

2013-02-09

Номер

Розділ

Статті