ТРИ ІПОСТАСІ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ В ІНФОРМАТИЗАЦІЇ МАЙБУТНЬОГО СУСПІЛЬСТВА

Автор(и)

  • Е.В. Лузік

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.1.3365

Анотація

Існуючі механізми трансляції соціального та інженерного досвіду, накопиченого людством, виявилися неефективними, традиційні методи навчання і професійної підготовки не забезпечують готовність людини до безпеки життєдіяльності. Назріла необхідність у формуванні нових освітніх парадигм, зв’язаних з більш глибинним розумінням освіти як процесу усвідомлення людиною себе і суспільства, природи, космосу, своєї ролі в збереженні і доброчинному перетворенні світу.

Біографія автора

Е.В. Лузік

д-р пед. наук, проф.

Посилання

Naistibitt I., Aburdene P.Mega – trends 2000. N.Y., 1990; Towards developing new teacher competencies in response to mega-trends in curriculum reforms. – Bangkok, 1992,– 127 р.

Клименко В.А. Социальные проблемы развития образования на пороге третьего тысячелетия. – Минск, НАН Беларуси, - 2000, 16 с..

Акперов И. Г. Прогнозирование потребности в специалистах и управление региональной системой образования. – М.: Высш. шк., 1998, – 97 с.

Сучасні системи вищої освіти: порівняння для України. – К.: Видав. дім «КМ Academia», 1997, – 159 с.

Downloads

Опубліковано

2013-02-09

Номер

Розділ

Статті