ТРИ ІПОСТАСІ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ В ІНФОРМАТИЗАЦІЇ МАЙБУТНЬОГО СУСПІЛЬСТВА
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.1.3365Анотація
Існуючі механізми трансляції соціального та інженерного досвіду, накопиченого людством, виявилися неефективними, традиційні методи навчання і професійної підготовки не забезпечують готовність людини до безпеки життєдіяльності. Назріла необхідність у формуванні нових освітніх парадигм, зв’язаних з більш глибинним розумінням освіти як процесу усвідомлення людиною себе і суспільства, природи, космосу, своєї ролі в збереженні і доброчинному перетворенні світу.Посилання
Naistibitt I., Aburdene P.Mega – trends 2000. N.Y., 1990; Towards developing new teacher competencies in response to mega-trends in curriculum reforms. – Bangkok, 1992,– 127 р.
Клименко В.А. Социальные проблемы развития образования на пороге третьего тысячелетия. – Минск, НАН Беларуси, - 2000, 16 с..
Акперов И. Г. Прогнозирование потребности в специалистах и управление региональной системой образования. – М.: Высш. шк., 1998, – 97 с.
Сучасні системи вищої освіти: порівняння для України. – К.: Видав. дім «КМ Academia», 1997, – 159 с.
Downloads
Опубліковано
2013-02-09
Номер
Розділ
Статті