ТЕСТУВАННЯ ЯК МЕТОД ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Л.С. Смолінчук

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.3.2146

Анотація

 У статті проаналізовано питання педагогічного тестування, як способу виміру, оцінювання успішності і навчання

Біографія автора

Л.С. Смолінчук

канд. пед. наук

Посилання

Аванесов В. С. История возникновения тестов [Электронный ресурс] / В. Аванесов. – Режим доступа: http://www.bim-bad.ru

Аванесов В. С. Основы научной организации педагогического контроля в высшей школе / В. С. Аванесов. – М. : МИСиС, 1989. – 176 с.

Булах І. Є. Створюємо якісний тест : [навч. посіб.] / І. Є. Булах, М. Р. Мруга. – К. : Майстер-клас, 2006. – 160 с.

Кадневский В. М. Тестовая культура как феномен цивилизации // Образование: исследовано в мире [Электронный ресурс] / В. М. Кадневский. – М. : OIM.RU. – Режим доступа: http://www.oim.ru.

Ким В. С. Тестирование учебных дострижений / В. С. Ким. – [монография]. – Уссурийск : Издательство УГПИ, 2007. – 214 с.

Національна доктрина розвитку освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.mon.gov.ua

Хлебников В. Краткий обзор развития педагогического тестирования в России [Электрон. ресурс] / В. Хлебников. – [монография]. – М. : OIM.RU, 2000–2001. – Режим доступа: http://www.oim.ru

Челышкова М. Б. Теория и практика конструирования педагогических тестов : [Учебное пособие] / М. Б. Челышкова. – М. : Логос, 2002. – 432 с.

Downloads

Опубліковано

2012-09-10

Номер

Розділ

Статті