МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОВІЙСЬКОВИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • В.О. Рахманов

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.3.2143

Ключові слова:

пізнавальна активність, загальновійськові дисципліни, майбутні офіцери, модель формування пізнавальної активності

Анотація

 У статті розглянута модель формування пізнавальної активності майбутніх офіцерів в процесі вивчення загальновійськових дисциплін, як засобу підвищення активності студентів у вищих військових навчальних закладах. Етапи навчання, кожен з яких реалізувався через певні види діяльності викладача і студента, створюють умови для стимулювання мотивації, як наслідок характер придбаних знань, вмінь, навичок.

Посилання

Державна програма реформування та розвитку Збройних Сил України на 2006 - 2011 р.р.

Нещадим М. І. Військова освіта України: історія, теорія, методологія, практика : монографія / М. І. Нещадим. – К. : Вид.-полігр. центр «Київський університет», 2003. – 852с.

Рахманов В. О. Комп’ютерна технологія навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності майбутніх офіцерів при вивченні загально-військових дисциплін / В. О. Рахманов // Актуальні проблеми вищої професійної освіти України. Зб. наук. конф. К. : НАУ, 2008. – С. 32–33.

Ягупов В. В. Теорiя i методика вiйськового навчання : монографiя / В. В. Ягупов. – К. : Тандем, 2000. – 380 с.

Downloads

Опубліковано

2012-09-10

Номер

Розділ

Статті