МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОВІЙСЬКОВИХ ДИСЦИПЛІН
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.3.2143Ключові слова:
пізнавальна активність, загальновійськові дисципліни, майбутні офіцери, модель формування пізнавальної активностіАнотація
У статті розглянута модель формування пізнавальної активності майбутніх офіцерів в процесі вивчення загальновійськових дисциплін, як засобу підвищення активності студентів у вищих військових навчальних закладах. Етапи навчання, кожен з яких реалізувався через певні види діяльності викладача і студента, створюють умови для стимулювання мотивації, як наслідок характер придбаних знань, вмінь, навичок.Посилання
Державна програма реформування та розвитку Збройних Сил України на 2006 - 2011 р.р.
Нещадим М. І. Військова освіта України: історія, теорія, методологія, практика : монографія / М. І. Нещадим. – К. : Вид.-полігр. центр «Київський університет», 2003. – 852с.
Рахманов В. О. Комп’ютерна технологія навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності майбутніх офіцерів при вивченні загально-військових дисциплін / В. О. Рахманов // Актуальні проблеми вищої професійної освіти України. Зб. наук. конф. К. : НАУ, 2008. – С. 32–33.
Ягупов В. В. Теорiя i методика вiйськового навчання : монографiя / В. В. Ягупов. – К. : Тандем, 2000. – 380 с.
Downloads
Опубліковано
2012-09-10
Номер
Розділ
Статті