ІНТЕГРАТИВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ КУРС ЯК ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ФАХІВЦЯ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.3.2142Ключові слова:
Інтегративні курси, неперервне навчання, компетентнісно-кредитний та модульно-діяльнісний підхід, креативні технології, особистісно-розвиваюче навчанняАнотація
Розглянуто теоретико-методологічні основи формування інтегративних курсів як цілісного процесу особистісного і професійного становлення фахівця, що забезпечує умови подальшого розвитку творчої особистості, зберігаючи її творчу суть – пошуково-перетворюючу спрямованість.Посилання
Маслоу А. Новые рубежи человеческой природы / А. Маслоу. – М., 1999.
Вербицкий А. Активные методы обучения в высшей школе: контекстный подход / А. Вербиц-кий. – М., 1990.
Гершунский Б. Философия образования для ХХI века / Б. Гершунский. – М., 1998.
Давыдов В. Теория развивающего обучения / В. Давыдов. – М., 1996.
Леднев В. Непрерывное образование: структура и содержание / В. Леднев. – М., 1990.
Янушкевич Ф. Технология обучения в системе высшего образования / Ф. Янушкевич. – М., 1986.
Габрусевич С. От деловой игры – к профессиональному творчеству / С. Габрусевич, Г. Зорин. – Минск, 1989.
Зимняя И. А. Педагогическая психология / И. А. Зимняя. – М., 2000. – 384.
Карпова Ю. Инновации, интеллект, образование / Ю. Карпова. – М. : Изд-во МГУЛ, 1998.
Морозов А. Диагностика креативности в педагогической деятельности / А. Морозов. – М. : ИГУМО, 2001.
Сучасні системи вищої освіти порівняння для України. – К. : Вид-во Дім «Км akademia», 1997.
Botrin I. No limits to learninq / I. Botrin, M. El-mandra, M. Malitra. – Oxford, 1999.
Ананьев Б. Г. Человек как предмет познания / Б. Г. Ананьев. – Л., 1968.
Александров Г. Н. Психолого-педагогические основы разработки педагогических технологий в 21 веке / Г. Н. Александров. – Минск : НАН Беларуси, 2000.