ПЕДАГОГІЧНА НАСТАНОВА ЯК ФАКТОР ДЕТЕРМІНАЦІЇ РОЗВИТКУ МУЗИЧНО-ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.3.2138Анотація
В статті розглядаються основні аспекти впливу педагогічних настанов на формування установок як один із факторів регулювання процесом розвитку музично-образного мислення дітей старшого дошкільного віку на музичних заняттях в дитячому садку.Посилання
Выготский Л. С. Педагогическая психология / Л. С. Выготский. – [под ред. В. Давыдова]. – М. : Педагогика, 1991. – 480 с.
Земцовский И. И. Теория восприятия и этномузыковедчкская практика / И. И. Земцовский. // Музыкальное восприятие как предмет комплексного исследования : сб. ст. – [сост. А. Г. Кос-тюк]. – К. : Музична Україна, 1986. – 99 с.
Костюк А. П. Эстетические аспекты восприятия музыки / А. П. Костюк // Проблемы музыкальной культуры. – Вып. 2. – К. : Музична Україна, 1989. – 156 с.
Леонтьєв А. Н. Проблемы развития психики / А. Н. Леонтьєв. – М., 1987.
Макаренко А. С. Книга для родителей / А. С. Макаренко. – М. : Педагогика, 1988. – 304 с.
Поддъяков Н. Н. О формировании наочно-образного мышления / Н. Н. Поддъяков // Вопросы психологии, 1973. – № 3. – С. 114–117.
Якиманська І. С. Основные направления исследования образного мышления / І. С. Якиманська. // Вопросы психологии. – № 5. – 1985. – С.5–16.