ВИКЛАДАЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.3.2136Анотація
Викладацька діяльність в умовах інформаційного суспільства розглядається як єдиний інформаційний простір, який допомагає осмисленню нових знань, розумінню системних зв’язків і дає поштовх для формування творчого мислення студентів.Посилання
Кремень В. Г. Інформаційне середовище як умова нового буття / В. Г. Кремень // Інформаційно-телекомунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи : зб. наук. праць. Частина 1. – Львів : ЛДУ БЖД, 2009. – С. 3–6.
Головченко Г. О. Дидактичний інформаційний простір, як нова педагогічна технологія : [навч. посіб. ] / Г. О. Головченко. – Миколаїв, 2004. – 36 с.
Педагогічна майстерність : [підручник] / [І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко та ін. ] – [2-ге видання]. – К. : Вища шк., 2004. – 442 с.
Бердник М. Я. Інформаційно-телекомунікаційні технології в сучасній освіті дорослого населення Польщі / М. Я. Бердник // Інформа-ційно-телеко-мунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи : зб. наук. праць. Частина 1. – Львів : ЛДУ БЖД, 2009. – С. 51.
Козловська І. М. Метапредметна інтеграція як засіб формування змісту професійної освіти / І. М. Козловська // Інформаційно-телекомуніка-ційні технології в сучасній освіті: досвід, проб-леми, перспективи : зб. наук. праць. Частина 2. – Львів : ЛДУ БЖД, 2009. – С. 71–73.
Мітрясова О. П. Інтегрований підхід до навчання хімії студентів аграрного університету. Монографія – Миколаїв.: МДАУ, 2006.– 295 с.
Гончаренко С. У. Гуманізація і гуманітари-зація освіти / С. У. Гончаренко, Ю. І. Мальований // Шлях освіти, 2001. – № 2. – С. 2–6, – № 3. – С. 2–8.
Гончаренко С. У. Інтегроване навчання. За і проти / С. У. Гончаренко, Ю. І. Мальований // Освіта, 1994. – № 15–16. – С. 5.
Козловська І. М. Теоретико-методологічні ас-пекти інтеграції знань учнів професійно – тех.-нчної школи: дидактичні основи / І. М. Козлов-ська [за ред. С. У. Гончаренка]. – Львів. : Світ, 1999. – 302 с.
Семиченко В. А. Идеи интеграции и системности в теории и практике высшей школы / В. А. Семиченко, Е. С. Барбина. – К. – Херсон, 1996. – 278 с.
Булгакова Н. Б. Вища освіта і Болонський процес. Педагогіка вищої школи / Н. Б. Булгакова [навч.-метод. посіб. ]. – К. : «НАУ-друк», 2009.– 84 с.