ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.3.2135Анотація
У статті автор досліджує уміння студентів здійснювати самостійну навчальну діяльність: змістов-ний аналіз, узагальнення та використання їх в якості способів навчальної діяльності, а також уміння працювати з текстом.Посилання
Давыдов В. В. Теория развивающего обучения / В. В. Давыдов. – Москва, 1996. – 541 с.
Давыдов В. В. Виды обобщения в обучении / В. В. Давыдов. – Москва, 2000. – 478 с.
Заика Е. В. Психологические вопросы организации самостоятельной работы студентов в ВУЗе / Е. В. Заика. – Харьков, 1991. – 69 с.
Максименко С. Д. Основи генетичної психології / С. Д. Максименко. – Київ, 1998. – 216 с.
Репкин В. В. Развивающее обучение: теория и практика / В. В. Репкин, Н. В. Репкина. – Томск. : Пеленг, 1997. – 228 с.
Сенашенко В. Высшая школа и болонские преобразования / В. Сенашенко. // Высшее образование в России. – 2005. – № 6. – С. 95–100.
Стратегія посилення самостійної роботи студентів у контексті приєднання України до Болонського процесу // Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції 14–15 грудня 2004р. [Тези доповідей]. – Харків, 2004.
Сухова Н. М. Педагогічний досвід Е. В. Ільєнкова і проблеми сучасної освіти / Н. М. Сухова // Материалы VIII Международной научной конференции, 20–21 апреля 2006г., Киев, 2006. – 362 с.