ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У ТЕХНІЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • Л.В. Барановська

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.3.2134

Ключові слова:

інженерна вища освіта, Болонський процес, компетентнісний підхід, особистісно зорієнтований підхід

Анотація

 У даній статті представлено психологічний та педагогічний аспекти вищої професійної технічної освіти. Такий аналіз дозволяє спрогнозувати шляхи вдосконалення системи вітчизняної інженерної підготовки.

Біографія автора

Л.В. Барановська

д-р пед. наук, проф.

Посилання

Закон України «Про вищу освіту» – [Електронний ресурс] – 2010. – 12 c. – Режим доступу: http://tourlib.net/zakon/pro_v_osvitu. htm.

Дидактика средней школы / [под ред. М. Скаткина]. – М., –1982. – С. 101–102.

Педагогика : Большая современная энциклопедия / [сост. Е. С. Рапацевич]. – Минск : Современное слово, – 2005. – 720 с.

Downloads

Опубліковано

2012-09-07

Номер

Розділ

Статті