ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У ТЕХНІЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.3.2134Ключові слова:
інженерна вища освіта, Болонський процес, компетентнісний підхід, особистісно зорієнтований підхідАнотація
У даній статті представлено психологічний та педагогічний аспекти вищої професійної технічної освіти. Такий аналіз дозволяє спрогнозувати шляхи вдосконалення системи вітчизняної інженерної підготовки.Посилання
Закон України «Про вищу освіту» – [Електронний ресурс] – 2010. – 12 c. – Режим доступу: http://tourlib.net/zakon/pro_v_osvitu. htm.
Дидактика средней школы / [под ред. М. Скаткина]. – М., –1982. – С. 101–102.
Педагогика : Большая современная энциклопедия / [сост. Е. С. Рапацевич]. – Минск : Современное слово, – 2005. – 720 с.
Downloads
Опубліковано
2012-09-07
Номер
Розділ
Статті