ОСОБЛИВОСТІ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.2.2130Анотація
В статті розглядаються організаційно-педагогічні аспекти роботи іщ професійного самовизначення соціального педагога в школі з старшими підлітками. Визначено педагогічні умови що сприяють професійній орієнтації молоді в умовах загальноосвітнього навчального закладу.Посилання
Педагогічне управління професійним самовизначенням учнівської молоді: [методичний посібник / ред. М. П. Тименко] – К.: Інститут проблем виховання АПН України, 2001. – 153 с.
Соколова И. Б. Проблемы профессионального самоопределения учащейся молодежи / И. Б. Соколова // Профессиональное образование. – 2000. – №1. – С. 27-28.
Профорієнтаційна робота психолога / [упоряд. Гончаренко]. – К. : Шкільний світ, 2007. – 128 с.
Зміст і форми профорієнтації учнів 5 - 9 класів у процесі трудового навчання: [метод. рекомендац. / М. П. Тименко, О. В. Осипов, В. М. Тименко]. – К. : – 2000. – 56 с.
Downloads
Опубліковано
2012-09-07
Номер
Розділ
Статті