ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ЯК ФОРМИ ПРОБЛЕМНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.2.2128Анотація
В даній статті розглядаються особливості організації самостійної роботи студентів у ВНЗ, а також актуальність застосування проблемного методу навчання в умовах сьогодення.Посилання
Власова О. І. Педагогічна психологія : [навч. посібник] / О. І. Власова – К.: Либідь, 2005. – С.73−76.
Граф В. Основы организации учебной дея-тельности и самостоятельной работы студентов : учеб.-метод. пособие / В. Граф., И. Ильясов,
В. Ляудис. – М. : Изд-во Моск. ун-та, 1981. – 80 с.
Зайченко І. В. Педагогіка / І. В. Зайченко. – К. : «Освіта Укра-їни», 2006. – 528 с.
Маригодов В. К. Педагогика и психология: аспекты активизации творчества и готовности к профессиональной деятельности / В. К. Маригодов, С. Е. Моторная : учебное пособие. – К. : ИД «Профессионал», 2005. – 192 с.
Педагогика и психология высшей школы : [учебное пособие]. – Ростов н / Д : Феникс, 2002. – 544 с.
Слєпкань З. І. Наукові засади педагогічного процессу у вищій школі / З. І. Слєпкань : [навч. посіб]. – К. : Вища шк., 2005. – 239 с.
Солдатенко М. М. Теорія та практика самостійної пізнавальної діяльності / М. М. Солдатен-ко. – К. : Видавництво НПУ ім. М. Драгоманова, 2006. – 198 с.