ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПІЛОТІВ ЦИВІЛЬНОЇ АВІАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.2.2121Анотація
У статті аналізується проблема формування комунікативної компетентності майбутніх пілотів цивільної авіації, визначаються концептуальні підходи її вирішення, обґрунтовуються педагогічні умови формування такої компетентності під час навчання у вищому навчальному закладі.Посилання
Бондаревская Е. В. Гуманистическая парадигма личностно-ориентированого обучения / Е. В. Бондаревская // Педагогика. – 1997. – № 4. – С. 11 – 17.
Бех І. Д. Особистісно-орієнтований підхід у вихованні / І. Д. Бех // Професійна освіта: педагогіка і психологія: Українсько-польський щоріч-ник / [ред. Т. Левовицький та ін.]. – Ченстохова Київ, 2000. – С. 331 – 350.
Балл Г. О. Духовність професіонала і педагогічне сприяння її становленню: орієнтири психологічного аналізу / Г. О. Балл // Професійна освіта: педагогіка і психологія: Українсько-польський щорічник / [ред. Т. Левовицький та ін.].– Ченстохова-Київ, 2000. – С. 217 – 232.
Макаров Р. Н. Основы формирования профессиональной надежности летного состава гражданской авиации: [учеб. пособ.] / Р. Н. Макаров. – М. : Воздушный транспорт, 1990. – 383 с.
Сериков В. В. Образование и личность. Теория и практика проектирования педагогических систем / В. В. Сериков. – М. : Логос, 1999. – 272 с.