ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.2.2106Анотація
У статті автор визначає необхідні умови формування та розвитку навчальної діяльності студентів, яка має багатокомпонентну цілісну структуру. Вибір форм, методів, засобів активізації навчальної діяльності має розглядатися у цілісності та єдності.Посилання
Виготский Л. С. Развитие высших психичес-ких функций / Л. С. Виготский. – М. : 1960, – 216 с.
Давыдов В. В. Теория развивающего обуче-ния / В. В. Давыдов. – М. : Интор, 1996. – 544 с.
Давыдов В. В. Организация развивающего обучения в 5-9-х классах средней школы / В. В. Давыдов, В. В. Репкин. – М. : Интор, 1997. – 134 с.
Дусавицкий А. К. Развитие личности в учеб-ной деятельности / А. К. Дусавицкий. – М. : Дом педагогики, 1996. – 289 с.
Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості / Г. С. Кос-тюк. – К. : Радянська школа, 1989. – 496 с.
Максименко С. Д. Основи генетичної психо-логії / С. Д. Максименко. – К. : 1998, – 217 с.
Максименко С. Д. Генетическая психология (методологическая рефлекция проблем раз-вития в психологии) / С. Д. Максименко. М. : Рефл-бук, К. : Ваклер, 2000. – 317 с.
Репкин В. В. Развивающее обучение: теория и практика / В. В. Репкин, Н. В. Репкина.