МОЖЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ МОДУЛЬНОГО НАВЧАННЯ В РЕАЛІЗАЦІЇ СУТТЄВИХ ОЗНАК ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • О.В. Алпатова

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.2.2076

Анотація

 Здійснено теоретичний аналіз впровадження в процес навчання кредитно-модульної системи, порівняно особливості традиційних та модульних форм навчання. Визначено провідні психологічні фактори модульної технології, які детермінують успішність учіння студентів. Проаналізовано способи проектування змісту навчальних модулів. Oбґрунтовано структуру, правила та вимоги проектування навчального модулю. Здійснено психолого-педагогічне обґрунтування рівнів сформованості учбового модуля, які можна застосовувати як критерії оцінювання знань. Запропоновані рекомендації впровадження деяких активних методів навчання для вдосконалення якості навчання та можливостей проектування соціально-культурного простору певної навчальної дисципліни, що оптимізує не тільки професійне, а й особистісне зростання майбутніх фахівців.

Посилання

Алпатова О. Проектування змісту навчальних модулів : Актуальні проблеми вищої професій-ної освіти України : Матеріали наукво-практич-ної конференції 20−21 березня 2008р. / [заг. ред. Е. В. Лузік, О. М. Акмалдінова]. − К. : НАУ, 2008. − 98 с.

Атутов П. Р. Технологія и современное об-разование // Педагогика. − 1996. − № 2.

Ellis Arthur K. Perspektiv on Curriculum Re-form: A Case Study of Science for all Americans (SFAA) // Symposium on Curriculum Reform in Education 19−21 May 1993.

Леднев В. С. Содержание образования : учеб. пособ. / В. С. Леднев − М., 1999. − 360 с.

Мистецтво життєтворчості особистості : навч.-метод. посіб. : у 2ч. / [ред. рада: В. М. До-ній, Г. М. Несен, Л. В. Сохань та ін.]. − К. : ІЗМН, 1997. − Ч. 2. – 936 с.

Гуманітарні технології : конспект лекцій / [за ред. В. В. Різуна]. − К., 1994. − 60 с.Гуменюк О. Самотворення Я-духовного за модульно-розвивального навчання : Рідна школа. 2002. − № 2. − С. 16−22.

Downloads

Опубліковано

2012-08-31

Номер

Розділ

Статті