КОМАНДНА ДІЯЛЬНІСТЬ В ІНШОМОВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.23.18171Ключові слова:
іншомовний освітній простір; команда; командна діяльність; міжкультурна комунікація; мультимедійні технологіїАнотація
Важливою задачею в сучасному освітньому середовищі є визначення основних спрямувань створення команд, дослідження способів їх організації в сучасних умовах, забезпечення їх успішної функціонування, оцінка отриманих результатів і надання учасникам команди таких значущих знань, вмінь і навичок, які були б гнучкими та застосовними в різних ситуаціях життя. Головною метою цього дослідження є висвітлення ключових аспектів розуміння сутності команди, визначення основних напрямів її створення та функціонування на підставі аналізу досвіду роботи подібних команд у міжнародному освітньому середовищі. У процесі дослідження використано низку загальнонаукових методів: аналіз (компаративний аналіз, контент-аналіз), синтез, класифікація, порівняння тощо. На основі аналізу зарубіжного досвіду використання командної діяльності в іншомовному освітньому просторі як результат було виявлено особливості побудови команд, їх функціонування, визначення задач, що мають бути виконані, а також типи команд, які існують у іншомовному освітньому просторі. Особливу увагу було приділено проблемам міжкультурної комунікації та використанню засобів мультимедійних технологій в командній діяльності, зокрема під час вивчення іноземної мови.
Як висновок ми припускаємо, що організація командної роботи на віртуальних комунікаційних платформах має вирішальне значення в контексті навчання. Віртуальні комунікаційні платформи сприяли тому, що навчальний процесс став більш доступним для всіх. Командна діяльність стала важливим інструментом для організації навчальних процесів в сучасному освітньо-інформаційному середовищі
Посилання
Боднарчук, Т. (2012). Розвиток білінгвальної освіти Австрії (1945-2010).
Гаманюк, В.А. (2019). Іншомовна освіта Німеччини у контексті загальноєвропейських інтеграційних процесів: теорія і практика.
Гульпа, Л. (2007). Тенденції розвитку іншомовної освіти у середніх навчальних закладах Угорської Республіки.
Кокарєва, А.М. (2010). Особливості підготовки студентів з гуманітарних дисциплін у контексті компетентнісного підходу.
Кокарєва, А. (2019). Реалізація технологічно орієнтованого підходу в системі професійної підготовки інженерів у технічному університеті. Вісник Національного авіаційного університету. Серія; Педагогіка. Психологія. К.: НАУ, 15. 130-132.
Kokarieva, A., Khomenko-Semenova, L., Glushanytsia, N. Ievtushenko, I., & Odarchenko, R. (2019). Information and Communication Technologies in the Professional Training of Engineers. International Workshop on Conflic Management in Global Information Networks (CMiGIN 2019), Lviv, Ukraine, 29 November, 2019, CEUR-WS.org, online.
Кузнєцова, О. (2018). Іншомовна освіта у сучасних європейських соціально-економічних реаліях.
Лазаренко, О.В. (2010). Тенденції становлення та розвитку іншомовної освіти в університетах Великої Британії.
Максименко, О. (2013). Підходи до втілення професійного компоненту змісту навчання іноземних мов у старшій школі країн Європейського Союзу.
Муха, Р.А. (2015). Команда, її сутність та особливості розвитку.
Полянкіна, С.Ю. Онлайн-освіта: реонтологізація чи деонтологізація?
Тадієва, Л. (2011). Досвід реформування шкільної іншомовної освіти в Україні в рамках рекомендацій освітніх та мовних інститутів Ради Європи.
Bennett, M. (1993). Toward ethnorelativism; A developmental model of sensitivity.
Bider, Mary Kay. (2002). Teamwork and place-based curriculum and instruction in teaching English to speakers of other languages.
Cain, J., & Jolliff, B. (1998). Teamwork and teamplay.
Christianto, D. (2020). Speech Acts in EFL Classrooms. Journal of Pragmatics Research, 2(1). 68-79.
Fantini, A. (1997). New ways in teaching culture.
Farahian, M., & Ebadi, S. (2023). Collaborative Digital Writing and Metacognitive Knowledge in Writing Among TEFL Students: the Mediating Role of Online Knowledge Sharing. Research and Practice in Technology Enhanced Learning: SSRN Electronic Journal, 18(5). 1-20.
Hall, E. (1976). Beyond culture.
Palea, L. L. (2016). Collaborative Communicative Techniques in Teaching Foreign Languages.
Quick, T. (2002). Successful team building.
Rao, P.S. (2019). The impact of Collaborative Learning on EFL/ESL Classrooms. Alford Council of International English & Literature Journal (ACIELJ), 2(4). 38-51.
Spitzberg, B., & Cupach, W. (1987). The model of relational competence: A review of assumptions and evidence.
Team models. Different types of teams”.
URL: http://www.managementstudyguide.com/team-models.htm
Uličná, K (2021). The Nature of Reflective Communication Within Video Clubs: What Matters? Orbis Scholae, 15(3). 1−18.