КОМАНДНА ДІЯЛЬНІСТЬ В ІНШОМОВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Автор(и)

  • Євген Іванов Національний авіаційний університет
  • Анжеліка Кокарєва Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.23.18171

Ключові слова:

іншомовний освітній простір; команда; командна діяльність; міжкультурна комунікація; мультимедійні технології

Анотація

Важливою задачею в сучасному освітньому середовищі є визначення основних спрямувань створення команд, дослідження способів їх організації в сучасних умовах, забезпечення їх успішної функціонування, оцінка отриманих результатів і надання учасникам команди таких значущих знань, вмінь і навичок, які були б гнучкими та застосовними в різних ситуаціях життя. Головною метою цього дослідження є висвітлення ключових аспектів розуміння сутності команди, визначення основних напрямів її створення та функціонування на підставі аналізу досвіду роботи подібних команд у міжнародному освітньому середовищі. У процесі дослідження використано низку загальнонаукових методів: аналіз (компаративний аналіз, контент-аналіз), синтез, класифікація, порівняння тощо. На основі аналізу зарубіжного досвіду використання командної діяльності в іншомовному освітньому просторі як результат було виявлено особливості побудови команд, їх функціонування, визначення задач, що мають бути виконані, а також типи команд, які існують у іншомовному освітньому просторі. Особливу увагу було приділено проблемам міжкультурної комунікації та використанню засобів мультимедійних технологій в командній діяльності, зокрема під час вивчення іноземної мови.

Як висновок ми припускаємо, що організація командної роботи на віртуальних комунікаційних платформах має вирішальне значення в контексті навчання. Віртуальні комунікаційні платформи сприяли тому, що навчальний процесс став більш доступним для всіх. Командна діяльність стала важливим інструментом для організації навчальних процесів в сучасному освітньо-інформаційному середовищі

Біографії авторів

Євген Іванов, Національний авіаційний університет

старший викладач кафедри іноземних мов та перекладу факультету лінгвістики та соціальних комунікацій Національного авіаційного університету

Анжеліка Кокарєва, Національний авіаційний університет

кандидат педагогічних наук, доцент, професор кафедри педагогіки та психології професійної освіти, заступник декана факультету лінгвістики та соціальних комунікацій Національного авіаційного університету

Посилання

Боднарчук, Т. (2012). Розвиток білінгвальної освіти Австрії (1945-2010).

Гаманюк, В.А. (2019). Іншомовна освіта Німеччини у контексті загальноєвропейських інтеграційних процесів: теорія і практика.

Гульпа, Л. (2007). Тенденції розвитку іншомовної освіти у середніх навчальних закладах Угорської Республіки.

Кокарєва, А.М. (2010). Особливості підготовки студентів з гуманітарних дисциплін у контексті компетентнісного підходу.

Кокарєва, А. (2019). Реалізація технологічно орієнтованого підходу в системі професійної підготовки інженерів у технічному університеті. Вісник Національного авіаційного університету. Серія; Педагогіка. Психологія. К.: НАУ, 15. 130-132.

Kokarieva, A., Khomenko-Semenova, L., Glushanytsia, N. Ievtushenko, I., & Odarchenko, R. (2019). Information and Communication Technologies in the Professional Training of Engineers. International Workshop on Conflic Management in Global Information Networks (CMiGIN 2019), Lviv, Ukraine, 29 November, 2019, CEUR-WS.org, online.

Кузнєцова, О. (2018). Іншомовна освіта у сучасних європейських соціально-економічних реаліях.

Лазаренко, О.В. (2010). Тенденції становлення та розвитку іншомовної освіти в університетах Великої Британії.

Максименко, О. (2013). Підходи до втілення професійного компоненту змісту навчання іноземних мов у старшій школі країн Європейського Союзу.

Муха, Р.А. (2015). Команда, її сутність та особливості розвитку.

Полянкіна, С.Ю. Онлайн-освіта: реонтологізація чи деонтологізація?

Тадієва, Л. (2011). Досвід реформування шкільної іншомовної освіти в Україні в рамках рекомендацій освітніх та мовних інститутів Ради Європи.

Bennett, M. (1993). Toward ethnorelativism; A developmental model of sensitivity.

Bider, Mary Kay. (2002). Teamwork and place-based curriculum and instruction in teaching English to speakers of other languages.

Cain, J., & Jolliff, B. (1998). Teamwork and teamplay.

Christianto, D. (2020). Speech Acts in EFL Classrooms. Journal of Pragmatics Research, 2(1). 68-79.

Fantini, A. (1997). New ways in teaching culture.

Farahian, M., & Ebadi, S. (2023). Collaborative Digital Writing and Metacognitive Knowledge in Writing Among TEFL Students: the Mediating Role of Online Knowledge Sharing. Research and Practice in Technology Enhanced Learning: SSRN Electronic Journal, 18(5). 1-20.

Hall, E. (1976). Beyond culture.

Palea, L. L. (2016). Collaborative Communicative Techniques in Teaching Foreign Languages.

Quick, T. (2002). Successful team building.

Rao, P.S. (2019). The impact of Collaborative Learning on EFL/ESL Classrooms. Alford Council of International English & Literature Journal (ACIELJ), 2(4). 38-51.

Spitzberg, B., & Cupach, W. (1987). The model of relational competence: A review of assumptions and evidence.

Team models. Different types of teams”.

URL: http://www.managementstudyguide.com/team-models.htm

Uličná, K (2021). The Nature of Reflective Communication Within Video Clubs: What Matters? Orbis Scholae, 15(3). 1−18.

Downloads

Опубліковано

2024-01-06

Номер

Розділ

Статті