Це застарівша версія, яка була опублікована 2022-11-04. Прочитайте найбільш нову версію.

АНАЛІЗ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ МІЖ РІВНЕМ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ ФІЗИЧНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ТА СТАНОМ ПСИХОЛОГІЧНОГО КОМФОРТА СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Наталія Орленко Національний авіаційний університет
  • Ігор Дейнеко Національний авіаційний університет
  • Миколай Величенко Національний авіаційний університет
  • Тетяна Ракітіна Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.20.16922

Ключові слова:

карантин; психологічно-емоційний стан; студенти; тест-індекс «Комфорт»; фізичні можливості; фізичне виховання

Анотація

У статті представлено результати теоретичного та практичного аналізу застосування тест-індекс «Комфорт», в порівнянні з критеріями оцінювання фізичного стану студента по програмі «Фізичне виховання та самовдосконалення» для ЗВО в Національному авіаційному університеті (НАУ), студентів у періоді їх розвитку. Мета  дослідження полягає в теоретичному та практичному обґрунтуванні аспекту розвитку студентів першого курсу періоду як адаптивного так і карантину в «Червоній зоні. Констатовано, що данні дослідження проводилися упродовж 2021-2022р.,протягом діючого в Україні карантину. З використанням методу тестування в результаті чого було виділено фактори, які розкривають, як фізичний стан так і стан психологічний, – на фоні фізичних навантажень досліджуваних. Результати. Виявлено, що показники тесту-індексу «Комфорт» вказують на пригнічений психологічний стан студентів в умовах карантин, як адаптивного так і карантину в «Червоній зоні», які в свою чергу мають низькі критерії самооцінки. На той час результати значно кращі у студентів, які під впливом фізичного навантаження, (проведення тренувального процесу) мали можливість приймати участі у змаганнях, виборюючи певний результат. На цьому етапі відбувається формування ідеалів поведінки, еталонів мужності. Отримані результати свідчать що цей період легше переносять підлітки у яких швидше формується образ, що передбачає соціальну успішність, комунікабельність, атлетичну статуру, самоконтроль та готовність до ризику. Зроблено висновок, що удосконалення системи фізичного виховання у ЗВО та використання сучасних засобів, сприяє досягненню і підтриманню високої фізичної, психічної та розумової працездатності студентів і є важливою складовою професійної освіти майбутніх авіафахівців. Потреби в самоствердженні молоді в наш час, може реалізовуватися або в організованих колективах, де керівник стає наставником, або у неформальних групах

Біографії авторів

Наталія Орленко, Національний авіаційний університет

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедра фізичного виховання та спортивної підготовки Національного авіаційного університету

Ігор Дейнеко, Національний авіаційний університет

старший викладач, кафедра фізичного виховання та спортивної підготовки Національного авіаційного університету

Миколай Величенко, Національний авіаційний університет

старший викладач, кафедра фізичного виховання та спортивної підготовки Національного авіаційного університету

Тетяна Ракітіна, Національний авіаційний університет

старший викладач, кафедра фізичного виховання та спортивної підготовки Національного авіаційного університету

Посилання

Захаріна, Е. (2004). Рухова активність студентів ЗВО. Молода спортивна наука України. Львів. 8(3), 124-127.

Орленко, Н. (2010). Професійно-прикладна фізична підготовка майбутніх пілотів у вищих навчальних закладах. Доступно за URL: http://www.irbis-nbuv.gov.ua (Шифр НБУВ: РА371639)

Ніколаєв, С. (2004). Оптимізація рухової активності студенток залежно від психофізичних особливостей. Доступно за URL: http://dissertation.com.ua/node/656644

Чайченко, Г., Томіліна, А., & Полянко, І. (1990). Психофізіологічний аналіз успішності навчання студентів та школярів. ХІІІ з’їзд України фізіологічного товариства ім. І. Павлова. Збірник матеріалів, 175.

Психічне здоров’я особистості як предмет психологічного дослідження. Доступно за URL: https://narkosumy.lic.org.ua/statti/psyhichne-zdorov-ya-osobystosti-yak-predmet-psyhologichnogo-doslidzhennya/

Бернис, Ньюгартен (1961). Адаптація: Панина, Н. (1993). Индекс жизненной удовлетворенности. Доступно за URL:https://studwood.net/1271351/psihologiya/test_indeks_zhiznennoy_udovletvorennosti_adaptatsiya_paninoy

Downloads

Опубліковано

2022-11-04

Версії

Номер

Розділ

Статті