АНАЛІЗ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ МІЖ РІВНЕМ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ ФІЗИЧНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ТА СТАНОМ ПСИХОЛОГІЧНОГО КОМФОРТА СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.20.16922Ключові слова:
карантин; психологічно-емоційний стан; студенти; тест-індекс «Комфорт»; фізичні можливості; фізичне вихованняАнотація
У статті представлено результати теоретичного та практичного аналізу застосування тест-індекс «Комфорт», в порівнянні з критеріями оцінювання фізичного стану студента по програмі «Фізичне виховання та самовдосконалення» для ЗВО в Національному авіаційному університеті (НАУ), студентів у періоді їх розвитку. Мета дослідження полягає в теоретичному та практичному обґрунтуванні аспекту розвитку студентів першого курсу періоду як адаптивного так і карантину в «Червоній зоні. Констатовано, що данні дослідження проводилися упродовж 2021-2022р.,протягом діючого в Україні карантину. З використанням методу тестування в результаті чого було виділено фактори, які розкривають, як фізичний стан так і стан психологічний, – на фоні фізичних навантажень досліджуваних. Результати. Виявлено, що показники тесту-індексу «Комфорт» вказують на пригнічений психологічний стан студентів в умовах карантин, як адаптивного так і карантину в «Червоній зоні», які в свою чергу мають низькі критерії самооцінки. На той час результати значно кращі у студентів, які під впливом фізичного навантаження, (проведення тренувального процесу) мали можливість приймати участі у змаганнях, виборюючи певний результат. На цьому етапі відбувається формування ідеалів поведінки, еталонів мужності. Отримані результати свідчать що цей період легше переносять підлітки у яких швидше формується образ, що передбачає соціальну успішність, комунікабельність, атлетичну статуру, самоконтроль та готовність до ризику. Зроблено висновок, що удосконалення системи фізичного виховання у ЗВО та використання сучасних засобів, сприяє досягненню і підтриманню високої фізичної, психічної та розумової працездатності студентів і є важливою складовою професійної освіти майбутніх авіафахівців. Потреби в самоствердженні молоді в наш час, може реалізовуватися або в організованих колективах, де керівник стає наставником, або у неформальних групах
Посилання
Захаріна, Е. (2004). Рухова активність студентів ЗВО. Молода спортивна наука України. Львів. 8(3), 124-127.
Орленко, Н. (2010). Професійно-прикладна фізична підготовка майбутніх пілотів у вищих навчальних закладах. Доступно за URL: http://www.irbis-nbuv.gov.ua (Шифр НБУВ: РА371639)
Ніколаєв, С. (2004). Оптимізація рухової активності студенток залежно від психофізичних особливостей. Доступно за URL: http://dissertation.com.ua/node/656644
Чайченко, Г., Томіліна, А., & Полянко, І. (1990). Психофізіологічний аналіз успішності навчання студентів та школярів. ХІІІ з’їзд України фізіологічного товариства ім. І. Павлова. Збірник матеріалів, 175.
Психічне здоров’я особистості як предмет психологічного дослідження. Доступно за URL: https://narkosumy.lic.org.ua/statti/psyhichne-zdorov-ya-osobystosti-yak-predmet-psyhologichnogo-doslidzhennya/
Бернис, Ньюгартен (1961). Адаптація: Панина, Н. (1993). Индекс жизненной удовлетворенности. Доступно за URL:https://studwood.net/1271351/psihologiya/test_indeks_zhiznennoy_udovletvorennosti_adaptatsiya_paninoy
Downloads
Опубліковано
Версії
- 2022-11-04 (2)
- 2022-11-04 (1)